Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. [] Fixed a visual bug where sniper rifle viewmodels could be visible at the edge of the scope screen overlay. Fixed a bug that prevented HE grenade explosions from breaking the vents in de_nuke. Fixed an issue where viewmodels would sometimes emit double shell eject effects. Minor performance improvements[Źródło] Przeczytaj cały wpis
  3. Problem została rozwiązany. Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół CS2MOD.pl
  4. Problemem jest nie podpięcie bazy danych do pluginu/serwera. Pamiętaj aby zawsze plugin podpiąć do bazy danych poniżej instrukcja: ⚙️Konfiguracja Pluginu⚙️ Pamiętaj, że plik konfiguracyjny "WeaponPaints.json" znajduje się w katalogu "addons/counterstrikesharp/configs/plugins/WeaponPaints/". ⚙️Konfiguracja: Zaloguj się na swój serwer FTP, Przejdź do katalogu "addons/counterstrikesharp/configs/plugins/WeaponPaints/", Znajdź plik "WeaponPaints.json" i go edytuj, Wypełnianie danych MySQL Poniżej znajduje się opis i zawartość jak wypełnić dane do bazy MySQL. "DatabaseHost": "Tutaj wpisz nazwe hosta", "DatabasePort": 3306, "DatabaseUser": "Tutaj wpisz nazwe użytkownika", "DatabasePassword": "Tutaj wpisz hasło do bazy danych", "DatabaseName": "Tutaj wpisz nazwe Bazy Danych",
  5. nie dodalem bazy danych , ktos mógłby pomóc przy niej?
  6. Ostatni tydzień
  7. Czy podpiłeś bazę danych? Pokaż plik “core.json” 💡 INFO - Pamiętaj, żeby zmienić w pliku konfiguracyjnym "core.json" znajduje się on w katalogu "addons/counterstrikesharp/configs/"linijkę "FollowCS2ServerGuidelines" z true na false.
  8. Dodałem weaponpaints na serwer , wszystkie komendy są ale jak wpisuje !knife i np !7 to nic sie nie dzieje
  9. Witajcie! 🖐️ Z wielką radością pragniemy ogłosić, że właśnie wystartowała sprzedaż serwerów do CS2! Zapraszamy do zapoznania się z naszą atrakcyjną ofertą (klik), która składa się obecnie z dwóch pakietów: CS2 DEV oraz CS2 STANDARD. Ceny naszych usług rozpoczynają się już od 24.99 zł / 54.99 zł brutto. Dodatkowo, oferujemy wyjątkowo rozbudowany Panel, w którym znajdziesz między innymi: 🛒 Itemshop całkowicie darmowy w ramach usługi. Przykładowy itemshop dostępny tutaj: https://is.zenway.pl/purchase/9c7AaqnY0J 🛠️ Wbudowany instalator pluginów, ułatwiający proces instalacji 📦 Instalator paczek serwerowych 📜 Rozbudowany system logów, który możesz dostosować do własnych potrzeb i wysyłać na swój serwer Discord Aby uczcić ten początek, zachęcamy użytkowników cs2mod do skorzystania z naszej promocji -15% z kodem cs2mod15 Zapraszamy do dołączenia do naszej społeczności! 🎮
  10. [RÓŻNE] Naprawiono błąd związany z tabelą wyników powodujący nieoczekiwane zamknięcie gry.[Źródło] Przeczytaj cały wpis
  11. [] Fixed a crash related to the scoreboard[Źródło] Przeczytaj cały wpis
  12. [RÓŻNE] Naprawiono błąd powodujący, że gra przestawała przyjmować dane wejściowe z klawiatury podczas głosowania na kolejną mapę pod koniec meczu. Naprawiono błąd powodujący, że postacie na interfejsie zawsze miały założone domyślne rękawice. Odtwarzana powtórka będzie teraz wstrzymywana po zakończeniu nagrania, zamiast powodować powrót do menu głównego. Wprowadzono pomniejsze optymalizacje odtwarzania powtórek.[WARSZTAT] Dodano tryb gry Wyścig zbrojeń do kategorii dla przesłanych map w warsztacie.[Źródło] Przeczytaj cały wpis
  13. [] Fixed a bug where the game would stop taking keyboard input during the end-of-match map vote. Fixed a bug where UI characters always had default gloves equipped. Demo playback will pause at the end of a recording instead of returning to the main menu. Minor demo playback optimizations.[] Added arms race game mode for workshop map submissions[Źródło] Przeczytaj cały wpis
  14. Wcześniejsza
  15. [RÓŻNE] Zabójstwa granatem nie wyświetlają już ikonki skrzydeł w rejestrze zabójstw. Naprawiono wiele przypadków, w których klikanie menu zakupów lub tabeli wyników powodowało, że gra przestawała przyjmować dane z klawiatury. Naprawiono błąd powodujący przetwarzanie zbyt wielu poleceń użytkowników podczas przewijania oglądanej powtórki do przodu. Pomija to czas przewijania nawet o 80%. Dodano dane wyjściowe do konsoli, które mogą być pomocne dla zaawansowanych użytkowników w diagnozowaniu problemów z wydajnością. Kiedy nastąpi bardzo długa ramka/klatka, zostanie wypisany jej krótki profil. W konsoli pojawi się podsumowanie na zakończenie meczu.[Źródło] Przeczytaj cały wpis
  16. [] Grenade kills no longer display the "in-air" killfeed icon. Fixed several cases where clicking on the buy menu or scoreboard would cause the game to stop taking keyboard input. Fixed too many usercommands being processed when skipping forward in demos. This reduces the skip time by as much as 80%. Added console output that may be helpful for advanced users to diagnose performance problems. When a very long frame occurs, a brief profile of the frame is printed. At the end of a match, a summary is printed.[Źródło] Przeczytaj cały wpis
  17. Podaj parametry sprzętu na którym grasz. Sprawdź najpierw wszystko to co opisuję w tym temacie i spróbuj też to wykonać. Pokaz mi screeny z: Gry CS2 - Ustawienia/Obraz, Bios - Ustawienia PROCESORA, Bios - Ustawienia Ram, Grafika - Pokaz jak zrobiłeś undervolting. Ogólnie jest dużo możliwości problemu z grą, ja bym zaczął od ustawień fabrycznych wszystkiego. Bo może jest coś źle ustawione. Wtedy może przejść do podkręcania ci maszyny. Jeśli nie posiadasz umiejętności aby bawić się napięciami itp. w "procesorze/ramach" zalecam ustawić to co sugeruje ci płyta główna: RAM - Wystarczy aby włączyć profil XMP z automatu samo ustawia ci odpowiednie i sugerowane napięcia i moc jaką mogą uzyskać twoje ramy, Procesor - Podobna sytuacja co do ramu, zalecam użyć sugerowanych ustawień, które sugeruje nam płyta główna. Płyta zawsze daje kilka opcji wyboru mocy procesora. Grafika - tu bym nic nie robił, bo to jeszcze dosyć dobra karta graficzna, która nie wymaga potrzeby "undervolting", Dodatkowe zalecam Ustawienie karty graficznej "Nvidia" na wydajność. 1. Kliknij prawym przyciskiem myszy na pulpit następnie odnajdź i wejdź w Panel Sterowania NVIDIA, 2. Otworzy się okienko Panelu sterowania NVIDIA, z lewej strony listy proszę wybrać "Wyreguluj ustawienia obrazu, korzystając z podglądu", 3. Po wybraniu odpowiedniej zakładki należy wybrać jedna z trzech opcji czyli "Stosuj preferencje użytkownika, podkreślając", przesuń suwak na wydajność i kliknij następnie zastosuj. GOTOWE! Ustawienia WINDOWS 11 Ustawienie systemu "WINDOWS 11". 1. Kliknij na na pasku start ikonkę "WINDOWS" następnie wejdź w "Ustawienia", 2. Z listy która się nam wyświetli kliknij na zakładkę "Granie", 3. Wybierz "Tryb gry", 4. Po prawej stronie zaznacz opcje Tryb gry na "Włączone". GOTOWE! Na zakończenie mojej odpowiedzi xD wykonaj to wszystko co ci podałem, sprawdź czy pomogło. Bo może również jakieś oprogramowanie lub program się gryźć. Tak jak też wyżej napisałem może być dużo możliwości problemów, ale przetestuj to wszystko co masz wyżej wymienione czyli ustawienia fabryczne wszystkiego co zmieniłeś i ustawić na to co ci podałem. Jak wykonasz i nie pomoże będziemy działać dalej daj znać pozdrawiam.
  18. Witam. Od kilku dni nie działają mi mapy, tekstury w grze. Próbowałem wielu rozwiązań, usuwałem mapy z dysku, aktualizowałem sterowniki, reinstalowalem directx. Proszę o pomoc
  19. 💡INFO - Plugin dobrze współpracuje z pluginem SklepCS-Manager - CS2. Zalecam użycie tego aby mieć bazę dodanych VIP poprzez sklepcs.pl
  20. [RÓŻNE] Naprawiono błąd powodujący, że animacje rzutu granatem zacinały się podczas zmieniania strony widoku modeli broni. Naprawiono błąd uniemożliwiający wielokrotny rzut granatem tego samego typu bez zmiany na inną broń. Naprawiono błąd umożliwiający podnoszenie większej liczby granatów, niż jest to normalnie dozwolone. Naprawiono błąd powodujący, że granaty dymne czasami wyglądały na rozjaśnione, tak jakby wewnątrz nich zdetonowano granat błyskowo-hukowy.[MAPY] Naprawiono miejsce nad drzwiami na środku mapy Dust II, przez które granaty wypadały poza świat. Naprawiono miejsce na mapie Inferno, przez które broń mogła wypaść poza świat.[Źródło] Przeczytaj cały wpis
  21. [RÓŻNE] Naprawiono błąd powodujący, że animacje rzutu granatem zacinały się podczas zmieniania strony widoku modeli broni. Naprawiono błąd uniemożliwiający wielokrotny rzut granatem tego samego typu bez zmiany na inną broń. Naprawiono błąd umożliwiający podnoszenie większej liczby granatów, niż jest to normalnie dozwolone. Naprawiono błąd powodujący, że granaty dymne czasami wyglądały na rozjaśnione, tak jakby wewnątrz nich zdetonowano granat błyskowo-hukowy. [MAPY] Naprawiono miejsce nad drzwiami na środku mapy Dust II, przez które granaty wypadały poza świat. Naprawiono miejsce na mapie Inferno, przez które broń mogła wypaść poza świat. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  22. Mam pytanie jak dać komuś vipa? Gdzie podaje się login itp do bazy danych?
  23. Dzisiejsza aktualizacja wprowadza sporo usprawnień we wszystkich częściach gry, od map przez interfejs po rozgrywkę, dzięki którym będzie się grać znacznie lepiej. Poniżej przedstawiliśmy kilka najważniejszych kwestii, ale sprawdźcie też pełną listę zmian, by zobaczyć, co nowego! Leworęczni, radujcie się! Od teraz gracze mogą przełączać się między trzymaniem broni w prawej, a w lewej ręce, co spowoduje ponowne dobycie broni. Możecie ustawić preferowaną stronę widoku modelu broni w menu ustawień, a następnie tymczasowo przełączać się między tymi widokami jednym wciśnięciem klawisza (domyślnie jest to H na klawiaturach o układzie amerykańskim). Od teraz menu zakupu ma kilka nowych sztuczek. Aby pomóc wam w decyzji, czy kupować, czy zachować, górny prawy róg menu zakupu podaje wam minimalną ilość pieniędzy, jakie na pewno będziecie mieli w kolejnej rundzie (podziękowania dla gracza Kadomos). A do tego na samym dole menu znajdziecie nowy panel o nazwie „Upuszczona broń”, gdzie będziecie widzieli (i mogli podnieść) broń wyrzucaną przez was lub członków waszej drużyny w strefie kupowania. W dzisiejszej aktualizacji pojawiło się wiele innych ulepszeń interfejsu. Dla tych z was, którzy zapamiętali całą biblioteczkę miejsc do ustawienia się, by rzucić konkretne granaty, mamy nową funkcję: siatkę celowniczą, która pojawi się chwilę po pociągnięciu zawleczki. Możecie nawet dostosować opóźnienie dla każdego rodzaju granatu. A jeśli mieliście problemy z poruszaniem się w kłębach dymu, możecie ustawić alternatywne powiększenie mapy na radarze oraz dodać przypisanie do przełączania powiększenia radaru, co pozwoli wam zmieniać poziomy powiększenia w czasie rundy. Zaktualizowaliśmy pulę map czynnej służby (tryby Turniejowy i Premier), usuwając Overpass i dodając Dust II. Pojawiły się też zmiany do wielu innych map, w tym dosyć spore na Inferno. Wskoczcie prosto do meczu i zobaczcie nowości lub potrenujcie razem ze znajomymi – od teraz mecze treningowe i mapy warsztatu można uruchomić wspólnie z członkami waszego zespołu.[Źródło] Przeczytaj cały wpis
  24. Dzisiejsza aktualizacja wprowadza sporo usprawnień we wszystkich częściach gry, od map przez interfejs po rozgrywkę, dzięki którym będzie się grać znacznie lepiej. Poniżej przedstawiliśmy kilka najważniejszych kwestii, ale sprawdźcie też pełną listę zmian, by zobaczyć, co nowego! Leworęczni, radujcie się! Od teraz gracze mogą przełączać się między trzymaniem broni w prawej, a w lewej ręce, co spowoduje ponowne dobycie broni. Możecie ustawić preferowaną stronę widoku modelu broni w menu ustawień, a następnie tymczasowo przełączać się między tymi widokami jednym wciśnięciem klawisza (domyślnie jest to H na klawiaturach o układzie amerykańskim). Od teraz menu zakupu ma kilka nowych sztuczek. Aby pomóc wam w decyzji, czy kupować, czy zachować, górny prawy róg menu zakupu podaje wam minimalną ilość pieniędzy, jakie na pewno będziecie mieli w kolejnej rundzie (podziękowania dla gracza Kadomos). A do tego na samym dole menu znajdziecie nowy panel o nazwie „Upuszczona broń”, gdzie będziecie widzieli (i mogli podnieść) broń wyrzucaną przez was lub członków waszej drużyny w strefie kupowania W dzisiejszej aktualizacji pojawiło się wiele innych ulepszeń interfejsu. Dla tych z was, którzy zapamiętali całą biblioteczkę miejsc do ustawienia się, by rzucić konkretne granaty, mamy nową funkcję: siatkę celowniczą, która pojawi się chwilę po pociągnięciu zawleczki. Możecie nawet dostosować opóźnienie dla każdego rodzaju granatu. A jeśli mieliście problemy z poruszaniem się w kłębach dymu, możecie ustawić alternatywne powiększenie mapy na radarze oraz dodać przypisanie do przełączania powiększenia radaru, co pozwoli wam zmieniać poziomy powiększenia w czasie rundy. Zaktualizowaliśmy pulę map czynnej służby (tryby Turniejowy i Premier), usuwając Overpass i dodając Dust II. Pojawiły się też zmiany do wielu innych map, w tym dosyć spore na Inferno. Wskoczcie prosto do meczu i zobaczcie nowości lub potrenujcie razem ze znajomymi – od teraz mecze treningowe i mapy warsztatu można uruchomić wspólnie z członkami waszego zespołu. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  25. [WIDOK MODELU] Dostosowano ruch modelu broni trzymanej w rękach. Dodano ustawienie „Preferowana strona widoku modelu broni”. Dodano przypisanie do funkcji przełączania widoku modelu broni między praworęcznym i leworęcznym, by tymczasowo przełączać widok podczas gry. Domyślnym skrótem na klawiaturze o układzie amerykańskim jest litera H. Ustawienie widoku broni między praworęcznym i leworęcznym oraz zmiana tego stanu są od teraz przesyłane przez sieć i widoczne dla widzów w perspektywie pierwszoosobowej. Wycofano opcję „Na kanapie” z ustawienia pozycji modelu broni.[INTERFEJS] Dodano ustawienie „Alternatywne powiększenie mapy na radarze” oraz przypisanie do funkcji „Przełącz powiększenie radaru”, by przełączać się między poziomami powiększenia radaru podczas gry. Dodano ikonę na radarze dla lokalnego gracza podczas oglądania meczu z użyciem swobodnej kamery. Dodano siatkę celowniczą dla granatów, która pojawia się krótko po pociągnięciu zawleczki. Czas pojawiania się jej można dostosować osobno dla każdego rodzaju granatu. Zmieniono tekst przy zamianie broni (wyświetlany podczas celowania w upuszczoną broń), by zawsze pokazywał faktyczną nazwę broni zamiast jakiejkolwiek niestandardowej, jaką akurat może ona mieć. Do rejestru zabójstw dodano ikonę dla zabójstw dokonanych podczas bycia w locie. Dodano tabelę wyników do menu widocznego po naciśnięciu klawisza Escape. Do tabeli wyników dodano ikonę wskazującą boty.[MENU ZAKUPÓW] Dodano panel „Upuszczona broń”, który pokazuje i pozwala na podniesienie wszelkiej broni upuszczonej przez sojuszników stojących w strefie kupowania. Do górnego paska menu zakupów dodano minimalną ilość pieniędzy, jaką gracz na pewno będzie mieć w kolejnej rundzie (dzięki, Kadomos!).[ROZGRYWKA] Zwiększono szybkość ruchu z Zeusem x27 i dostosowano stożek ataku. Zwiększono nagrodę za zabójstwo z użyciem Zeusa x27 z 0 $ do 100 $ (50 $ w trybie Uproszczonym). Zwiększono nagrodę za zabójstwo z użyciem CZ75-Auto ze 100 $ do 300 $ (150 $ w trybie Uproszczonym). Zmniejszono nagrodę za zabójstwo z użyciem XM1014 z 900 $ do 600 $ (300 $ w trybie Uproszczonym).[EKWIPUNEK] Dostosowano oświetlenie na mapach wykorzystywanych do sprawdzania broni. Dodano informację o kategorii zużycia do pola z informacjami na ekranie sprawdzania broni. Dodano faktyczne nazwy broni do paneli, które kiedyś pokazywały tylko niestandardowe nazwy (np. ekran sprawdzania broni albo kafelki ekwipunku).[MAPY] Zastąpiono mapę Overpass mapą Dust II dla grupy map czynnej służby. Baggage: Otwarto bramy rolowane w strefie odrodzenia antyterrorystów. Zaktualizowano modele dla niektórych taśmociągów. Nadano schodom stałą postać. Naprawiono rozmaite błędy. Inferno: Usunięto budynek z łukiem z górnego środka. Usunięto łuk z dolnej części „banana”. Dostrojono mapę w różnych miejscach, by poprawić kolizję i widoczność graczy. Overpass, Nuke, Vertigo, Mirage i Office: Naprawiono błędy i nadużycia. Dostosowano kolizję i pole widzenia. Wprowadzono pomniejsze ulepszenia wydajności.[WYKOŃCZENIA BRONI] AK-47 | Pamiątka rodzinna: dostosowano teksturę i maskę. USP-S | Łamiszczęka: poprawiono teksturę okluzji otoczenia.[RÓŻNE] Oddzielono ruch kamery od szybkości odtwarzania powtórki. Pozwala to na ruch kamery, nawet jeśli zatrzymano odtwarzanie. Dodano możliwość uruchamiania meczów treningowych i map z warsztatu wspólnie z członkami zespołu. Dodano system Nadzoru, by umożliwić ocenę powtórek przez zaufanych partnerów. Pojemniki z naklejkami z mistrzostw w Kopenhadze 2024 są od teraz na wyprzedaży ze zniżką 75%. Dodano możliwość dostosowania jasności w trybach w oknie.[Źródło] Przeczytaj cały wpis
  26. [WIDOK MODELU] Dostosowano ruch modelu broni trzymanej w rękach. Dodano ustawienie „Preferowana strona widoku modelu broni”. Dodano przypisanie do funkcji przełączania widoku modelu broni między praworęcznym i leworęcznym, by tymczasowo przełączać widok podczas gry. Domyślnym skrótem na klawiaturze o układzie amerykańskim jest litera H. Ustawienie widoku broni między praworęcznym i leworęcznym oraz zmiana tego stanu są od teraz przesyłane przez sieć i widoczne dla widzów w perspektywie pierwszoosobowej. Wycofano opcję „Na kanapie” z ustawienia pozycji modelu broni. [INTERFEJS] Dodano ustawienie „Alternatywne powiększenie mapy na radarze” oraz przypisanie do funkcji „Przełącz powiększenie radaru”, by przełączać się między poziomami powiększenia radaru podczas gry. Dodano ikonę na radarze dla lokalnego gracza podczas oglądania meczu z użyciem swobodnej kamery. Dodano siatkę celowniczą dla granatów, która pojawia się krótko po pociągnięciu zawleczki. Czas pojawiania się jej można dostosować osobno dla każdego rodzaju granatu. Zmieniono tekst przy zamianie broni (wyświetlany podczas celowania w upuszczoną broń), by zawsze pokazywał faktyczną nazwę broni zamiast jakiejkolwiek niestandardowej, jaką akurat może ona mieć. Do rejestru zabójstw dodano ikonę dla zabójstw dokonanych podczas bycia w locie. Dodano tabelę wyników do menu widocznego po naciśnięciu klawisza Escape. Do tabeli wyników dodano ikonę wskazującą boty. [MENU ZAKUPÓW] Dodano panel „Upuszczona broń”, który pokazuje i pozwala na podniesienie wszelkiej broni upuszczonej przez sojuszników stojących w strefie kupowania. Do górnego paska menu zakupów dodano minimalną ilość pieniędzy, jaką gracz na pewno będzie mieć w kolejnej rundzie (dzięki, Kadomos!). [ROZGRYWKA] Zwiększono szybkość ruchu z Zeusem x27 i dostosowano stożek ataku. Zwiększono nagrodę za zabójstwo z użyciem Zeusa x27 z 0 $ do 100 $ (50 $ w trybie Uproszczonym). Zwiększono nagrodę za zabójstwo z użyciem CZ75-Auto ze 100 $ do 300 $ (150 $ w trybie Uproszczonym). Zmniejszono nagrodę za zabójstwo z użyciem XM1014 z 900 $ do 600 $ (300 $ w trybie Uproszczonym). [EKWIPUNEK] Dostosowano oświetlenie na mapach wykorzystywanych do sprawdzania broni. Dodano informację o kategorii zużycia do pola z informacjami na ekranie sprawdzania broni. Dodano faktyczne nazwy broni do paneli, które kiedyś pokazywały tylko niestandardowe nazwy (np. ekran sprawdzania broni albo kafelki ekwipunku). [MAPY] Zastąpiono mapę Overpass mapą Dust II dla grupy map czynnej służby. Baggage: Otwarto bramy rolowane w strefie odrodzenia antyterrorystów. Zaktualizowano modele dla niektórych taśmociągów. Nadano schodom stałą postać. Naprawiono rozmaite błędy. Inferno: Usunięto budynek z łukiem z górnego środka. Usunięto łuk z dolnej części „banana”. Dostrojono mapę w różnych miejscach, by poprawić kolizję i widoczność graczy. Overpass, Nuke, Vertigo, Mirage i Office: Naprawiono błędy i nadużycia. Dostosowano kolizję i pole widzenia. Wprowadzono pomniejsze ulepszenia wydajności. [WYKOŃCZENIA BRONI] AK-47 | Pamiątka rodzinna: dostosowano teksturę i maskę. USP-S | Łamiszczęka: poprawiono teksturę okluzji otoczenia. [RÓŻNE] Oddzielono ruch kamery od szybkości odtwarzania powtórki. Pozwala to na ruch kamery, nawet jeśli zatrzymano odtwarzanie. Dodano możliwość uruchamiania meczów treningowych i map z warsztatu wspólnie z członkami zespołu. Dodano system Nadzoru, by umożliwić ocenę powtórek przez zaufanych partnerów. Pojemniki z naklejkami z mistrzostw w Kopenhadze 2024 są od teraz na wyprzedaży ze zniżką 75%. Dodano możliwość dostosowania jasności w trybach w oknie. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  27. Kolejne perełki i w tym jedna mapa pod Arenki 😄 https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3221762134 https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3222548820 https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3222822306 https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3223592964 https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3226020080 Mapa robiona na zamówienie dla sieci 1S2K.pl - Pod tryb Arenek! Cały czas można składać zlecenia (Brak stałego cennika) ceny się różnią w zależności od mapy!
  28. Co by cię dokladnie interesowalo?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.