Skocz do zawartości

Regulamin

Zasady panujące na naszym Forum.

Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki użytkowników forum cs2mod.pl. Każdy użytkownik z chwilą rejestracji automatycznie wyraża zgodę i akceptuje poniższe warunki oraz zobowiązuje się do przestrzegania panujących tu zasad.

 

 

Ogólne zasady forum.

  1. Niniejszy regulamin forum określa zakres praw i obowiązków użytkowników korzystających z naszego forum,
  2. Zakaz umieszczania filmów powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia itp.),
  3. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen pomiędzy użytkownikami, jakichkolwiek prowokacji i toksycznych zachowań,
  4. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum,
  5. Nie wolno zakładać tzw. Multikont czyli dwóch kont przypisanych do jednej osoby,
  6. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana,
  7.  Za każde proszenie o rangę specjalną, administrator, itp. możesz otrzymać bana,
  8. Akceptując regulamin forum wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości na swoją skrzynkę e-mail.

 

Tematy i posty.

  1. Zakaz robienia double postów czyli pisania dwóch postów lub więcej pod rząd,
  2. Tematy niezgodne z tematyką danego działu będą przenoszone/usuwane,
  3. Przed napisaniem tematu z prośbą używamy opcji szukaj, aby sprawdzić czy dany temat nie był poruszany wcześniej,
  4. Pamiętaj aby treści wypowiedzi były czytelne i zrozumiałe dla innych forumowiczów,
  5. Tytuł tematu wprowadzaj czytelny i zrozumiały,
  6. Nie piszemy bezsensownych odpowiedzi w watkach (np. łal, ehhhh, lol,jestem na tak,itp),
  7. Wypowiedzi na forum mają być związane i uzasadnione,
  8. Zakaz reklamowania nieodpłatnie wszelakich produktów,

 

Administrator.

  1. Administrator ma prawo wykluczyć daną osobę z serwisu cs2mod.pl bez podania przyczyny,
  2. Administrator dobiera rodzaj kary na podstawie sytuacji oraz regulaminu,  
  3. Administrator ma prawo zmienić regulamin bez powiadomienia,
  4. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane tematy/posty na forum,
  5. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat.

 

Obowiązki użytkownika.

  1. Użytkownik ma obowiązek przestrzegać regulaminu forum oraz wszelkich regulaminów na nim się znajdujących,
  2. Użytkownik ma obowiązek zachowywać się zgodnie z zasadami etykiety i zdrowego rozsądku,
  3. Przed założeniem tematu, należy się zapoznać z wzorem widniejącym w dziale, którym chcemy napisać temat (Jeśli dany dział posiada taki wzór),
  4. Jeśli otrzymałeś niesłusznie "warna" bądź groźbę/reklamę na pw, zgłoś to administracji forum.

 

Zakazy na forum.

  1. Użytkownik nie może spamować, floodować, offtopować,
  2. Nie wolno reklamować innych serwisów, for, bądź rozsyłać podejrzanych linków poprzez prywatna wiadomość,
  3. Nie wolno obrażać innych użytkowników, jak i członków administracji,
  4. Nazwa użytkownika nie może być obraźliwa, rasistowska, nie może zawierać przekleństw, lub obrażać religii,
  5. Zakaz zamieszczania treści pornograficznych, nazistowskich, rasistowskich, wulgarnych oraz prowokujących,
  6. Nie wolno pisać dwóch postów lub więcej pod rząd, czyli double post,
  7. Zakazuje się bezsensownych wypowiedzi w postach,
  8. Nie stosowania się do wzoru,
  9. Przekleństwa w postach,
  10. Używanie wulgaryzmów jak i obrażanie,
  11. Przejawy agresji na forum,
  12. Wyżywanie się i inne specyficzne zachowania,
  13. Posiadanie więcej niż jednego konta na forum.

 

Prawa użytkownika.

  1. Użytkownik może się swobodnie wypowiadać na forum przestrzegając regulaminu forum oraz działu,
  2. Użytkownik ma prawo wiedzieć za co otrzymał ostrzeżenie,
  3. Istnieje możliwość odwołania się od bana (Ostrzeżenia) na forum, poprzez napisanie tematu w odpowiednim dziale, lub pw do Administratora forum.

 

Ostrzeżenia na forum.

  1. Polityka dotycząca ostrzeżeń jest następująca: za przewinienia naginające regulaminy działów, administratorzy i moderatorzy będą udzielać upomnienia słowne, usuwając wpisy oraz dodawali ostrzeżenie, jeżeli zajdzie taka sytuacja.
  2. Przewinienia wynikające ze złośliwości, braku kultury, żądzy destrukcji, nałożonej blokady lub bana, prywatnych zatargów wywlekanych na forum publiczne będą karane dotychczasową metodą nakładania poważną ilości ostrzeżeń lub BAN NA ZAWSZE!

 

Regulamin ChatBox'a

  1. Czat służy do luźnych rozmów,
  2. Zakazuje się nadmiernego spamu, max 3 wpisy pod rząd,
  3. Wszelkiego rodzaju kłótnie i prowokacje są surowo zabronione,
  4. Zakazuje się nadmiernego używania emotikon,
  5. Zakazuje się obrażania innych osób,
  6. Na czatboxie obowiązuje kultura, zakazuje się nadużywania wulgaryzmów, które jeśli już występują powinny być cenzurowane,
  7. Administracja forum ma prawo ukarać użytkownika za nieprzestrzeganie zasad.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.