Skocz do zawartości

NumberOne

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Wpisy

    2
  • Czas online

    1h 12m 22s
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana NumberOne w dniu 20 Października 2023

Użytkownicy przyznają NumberOne punkty reputacji!

O NumberOne

  • Urodziny 26.03.1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia NumberOne

Rookie

Rookie (2/14)

  • Week One Done
  • Dedicated
  • Conversation Starter
  • First Post

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. [ROZGRYWKA] Od teraz aliasy poleceń korzystają z dokładniejszej precyzji systemu częstotliwości odświeżania świata gry. [DŹWIĘK] Dodano nowy efekt dźwiękowy sygnalizujący ostatnie 10 sekund przed wybuchem bomby. Dodano brakujące kwestie głosowe żołnierza 3 Kompanii Komandosów KSK. Zmniejszono dystans, na którym odtwarzane są dźwięki trafienia w cel oraz świszczenia powietrza po wymachu nożem. Wprowadzono rozmaite ulepszenia i naprawiono błędy związanie z filtrami okluzji oraz czystością brzmienia odgłosów kroków. [RÓŻNE] Dodano brakujące dane integracji stanu gry dotyczące granatów błyskowo-hukowych i statystyk obrażeń. Naprawiono błąd powodujący, że rozbrojona bomba uniemożliwiała graczowi zmienić broń na tę leżącą w pobliżu. Naprawiono niektóre przypadki, w których gracze mogli przenikać i zerkać przez sufity. Od teraz zmienna konsolowa cl_draw_only_deathnotices blokuje powiadomienia o statusie meczu takie jak „OSTATNIA RUNDA PIERWSZEJ POŁOWY”. Dodano polecenie serwera gry sv_load_forced_client_names_file. Uruchomienie serwera turnieju z tym poleceniem i wskazanym plikiem namesfile.txt umożliwi załadowanie pliku z parami klucz-wartość, co wymusza, by nazwami klientów były pseudonimy graczy zarejestrowanych w turnieju. Dodano kolejną ścieżkę rezerwową, do której klient gry mogą pobierać ustawienia sieciowe. Dodano ustawienie gry cq_netgraph_problem_show_auto. Umożliwia ono graczom włączenie automatycznego wyświetlania problemów z połączeniem sieciowym w prawym górnym rogu interfejsu gry.
  2. Opinie o nowej marce hostingowej cyber_folks (wcześniej linuxpl.com). Grupa technologiczna R22 (należąca do H88 S.A) ogłosiła jakiś czas temu wprowadzenie na polski rynek nowej marki hostingowej cyberfolks, która docelowo zastąpiła wszystkie marki należące do grupy. związanych z różnymi markami: Biznes-Host, Hekko, Domeny.pl, SuperHost, NetDC, Ogicom, Blink.pl, CertyfikatySSL.pl, FutureHost, KEI czy SeoFabryka. Zmiana nazwy to nie tylko rebranding, a strategiczna zmiana komunikacji usług hostingowych, sprzedaży domen i wsparcia firm w obecności i sprzedaży online. cyber_Folks to marka tworzona przez ludzi dla ludzi, dlatego w jej centrum jest właśnie człowiek – klient korzystający z naszych usług i nasz zespół, jako jego przyjaciel i specjalista, który zapewni mu najlepsze wsparcie. Do tej pory mieliśmy już bardzo dobry produkt, wyróżniający się jakością techniczną i podejściem do klienta. Wierzymy, że taki produkt zasługuje na najlepsze opakowanie, czytelnie komunikujące kim jesteśmy. Opakowanie oddające ducha naszej relacji z rynkiem. To dlatego stworzyliśmy markę cyber_Folks. - komentuje Jakub Dwernicki, prezes R22. Co oferuje: Domeny Hosting WWW Hosting WordPress Hosting PrestaShop Serwery dedykowane Serwery VPS E-marketing
  3. [ROZGRYWKA] Usunięto spowolnienie ruchu na błotnistych powierzchniach. [GRAFIKA] Naprawiono błąd związany z kompilacją shaderów przy nawiązywaniu połączenia z serwerem, który powodował zacięcia po połączeniu się z nim. Miejcie na uwadze, że te zacięcia wciąż mogą pojawiać się na kartach graficznych firmy AMD. Współpracujemy z nią, aby rozwiązać ten problem. [ANIMACJE] Naprawiono błąd uniemożliwiający przerwanie zadawania ciosów nożem przez animację obejrzenia broni. [RÓŻNE] Wprowadzono rozmaite ulepszenia i poprawki błędów dla wykończeń broni i rękawiczek. Naprawiono przypadek, w którym koktajle Mołotowa i granaty zapalające tworzyły krąg ognia w powietrzu. Ulepszono wydajność gry podczas gaszenia ognia pochodzącego z koktajli Mołotowa i granatów zapalających. Wprowadzono rozmaite ulepszenia do funkcji upuszczania i rzucania broni. Naprawiono rozmaite błędy powodujące nieoczekiwane zamknięcia gry.
  4. NumberOne

    Major CS2 kiedy?

    Chociaż mamy dopiero październik, to w tym roku emocje związane z Majorami CS'a są już za nami. Oficjalnie mistrzostwa świata powrócą dopiero w sezonie 2024, gdy główną odsłoną gry będzie już Counter-Strike 2. Major, czyli mistrzostwa świata w Counter-Strike 2 na rok 2025, 2026. Na razie jednak cała społeczność CS'a czeka na dwie rzeczy. Pierwszą jest oczywiście zapowiedziana już dawno temu PREMIERA, która dostaje co prawda kolejne aktualizacje, ale o wyjściu z zamkniętych testów ani widu, ani słychu. Drugą natomiast przyszłoroczny PGL CS2 2024. To właśnie podczas imprezy, którą zaplanowano na 17-31 marca 2024, poznamy pierwszego w historii mistrza świata w CS'a 2. Na ten moment nie wiadomo, czy będzie to jedyna impreza tej rangi w przyszłym roku, czy też już wtedy Valve powróci do zasady "dwa Majory w jednym roku kalendarzowym".
      • 2
      • Like
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.