[GRAFIKA]
Usunięto ustawienie „Bardzo wysokie” z opcji „Szczegóły modeli/tekstur”, gdyż było identyczne z ustawieniem „Wysokie”. Kiedyś różniły się trybem filtrowania tekstur, lecz teraz stanowi to osobne ustawienie.
[ANIMACJE]
Zmieniono pozycję palca na AWP, aby nie wydawał się taki długi.
[MAPY]
Wprowadzono rozmaite ulepszenia i poprawki błędów dla map Inferno, Anubis, Vertigo, Ancient i Mirage.
[RÓŻNE]
Wprowadzono rozmaite ulepszenia i poprawki błędów dla naklejek.
Dostosowano renderowanie konturu celownika dla wartości ułamkowych.
Naprawiono błąd polegający na tym, że rozłączenie i ponowne dołączenie do meczu skutkowało mniejszą liczbą PD.
Naprawiono polecenie „buy <przedmiot>”, aby działało z nowym elastycznym systemem wyposażenia. Polecenie od teraz będzie wyszukiwać przedmiot o określonej nazwie w waszym wyposażeniu, zamiast zakładać domyślne miejsce. Jeśli przedmiotu o danej nazwie nie ma w waszym wyposażeniu, to użycie polecenia zakończy się niepowodzeniem. Aby kupować przedmioty według miejsc, korzystajcie z poleceń „buy secondary0”, „buy midtier1”, „buy rifle2” itd. zamiast „buy <przedmiot>”.
Wprowadzono rozmaite poprawki dla płomieni wylotowych samopowtarzalnych karabinów snajperskich.
Wprowadzono rozmaite poprawki dla efektów tłuczenia szkła.
Dodano opcje sortowania do drugorzędnego panelu wyboru w ekwipunku, by umożliwić działania takie jak nalepianie naklejek.
Naprawiono błąd powodujący, że użytkownicy w Niemczech byli identyfikowani jako użytkownicy w Chinach.
Źródło: https://store.steampowered.com/news/app/730/view/3747615443042754719?l=polish