[ROZGRYWKA]
Wizualne i dźwiękowe informacje zwrotne z danych wejściowych sub-tick, takie jak przyspieszenie ruchu i błyski z lufy, będą od teraz renderowane w następnej klatce.
Liczby losowe używane do rozprzestrzeniania się strzału są teraz domyślnie synchronizowane między klientami i serwerami. Sprawia to, że ślady kul na teksturach lepiej pasują do trajektorii autoryzowanych przez serwer.
Naprawiono błąd, który powodował, że naciśnięcie klawisza ruchu natychmiast po skoku mogło wywołać niespójną wysokość skoku.
[DOBIERANIE GRACZY]
Czteroosobowe drużyny mogą od teraz ustawiać się w poczekalni i rywalizować w trybie Premier.
Gracze solo nie będą mogli zostać wyrzuceni z meczu, gdy zostaną dobrani do drużyny składającej się z grupy czterech graczy (przyp. red. przykładem jest czterech znajomych i jeden losowo wybrany gracz)
Dostosowano algorytm przywracania rankingu po okresie nieaktywności w trybie Premier.
[AUDIO]
Zmniejszono maksymalną słyszalną odległość odbijania granatów.
Poprawiono jakość filtrów dźwiękowych.
Naprawiono błąd, który powodował, że czasami dźwięk strzałów w głowę odtwarzane jako informacja zwrotna dla atakującego mogły być mylone z otrzymywanymi obrażeniami.
Zmniejszono głośność odgłosu strzału w głowę bez pancerza z perspektywy ofiary, aby dostosować ją do głośności innych odgłosów strzału w głowę.
Zmieniono dźwięki lądowania po skoku, aby miały taką samą maksymalną słyszalną odległość jak dźwięki kroków.
Zmieniono krzywą spadku głośności dźwięków lądowania po skoku, aby lepiej oddawały odległość.
Ulepszono efekty gaszenia Koktajlu Mołotowa, aby brzmiały lepiej, gdy odtwarzanych jest kilka efektów jednocześnie.
Przywrócono dźwięk iskry, gdy rozbrajanie bomby zostaje przerwane z powodu obracania się gracza.
Naprawiono błąd, który powodował, że w bardzo bliskiej odległości jęk śmierci ofiary mógł zostać pomylony jako pochodzący od atakującego.
Naprawiono błąd, który powodował, że M4A1-S bez tłumika nie miało żadnych odgłosów strzału z dalszej odległości.
[MAPY]
Mirage
Naprawiono blokowanie przy ławce w pałacu.
Obniżono wysokość skrzynki na BS-ie A, aby pasowała do CS:GO.
[EFEKTY]
Poprawiono działanie efektów krwi na bliskim dystansie.
Poprawiono widoczność światła na tylnej powierzchni bomby.
Zmniejszono błysk wylotowy podczas szybkiego przełączania karabinów z lunetą.
Zmniejszono siłę efektu serii zabójstw na interfejsie HUD po zdobyciu pięciu zabójstwach.
[CSTV]
Dodano polecenie ‘tv_record_immediate”, aby kontrolować, kiedy plik demo CSTV rozpocznie nagrywanie treści. Jeśli polecenie zostanie włączone, zawartość rozpocznie się w momencie wprowadzenia tv_record na serwerze. Jeśli polecenie nie zostało włączone, zawartość rozpocznie nagrywanie od tv_delay.
Dema CSTV mogą być teraz nagrywane bez włączonego opóźnionego oglądania CSTV. Wymaga wprowadzenia polecenia ‘tv_record_immediate 1’ i wprowadzenia ‘tv_record’ w momencie, gdy nagrywanie powinno się rozpocząć.
[INNE]
Dostosowano wartości zużycia niektórych naklejek, aby lepiej pasowały do CS:GO.
Naprawiono błąd w narzędziach warsztatowych, który uniemożliwiał light_environment wypalanie statycznych cieni w niektórych okolicznościach.
Poprawiono jakość trybu renderowania HDR “Wydajność”.
Umożliwiono przesyłanie map warsztatowych dla trybu Wingman.
Źródło: KILIK