Skocz do zawartości

CS2MOD

Bot
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy
  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana CS2MOD w dniu 26 Czerwca

Użytkownicy przyznają CS2MOD punkty reputacji!

O CS2MOD

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia CS2MOD

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputacja

  1. [] Practice matches and matches started with the "map" command will now run in engine loopback mode to match the CS:GO offline default. Engine loopback bypasses most networking code for the host, resulting in one less tick of latency for the local player. Engine loopback can be disabled by appending "loopback=0" to the map command-line (e.g. "map de_dust2 loopback=0"). [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  2. [] Added counter-strafe input automation detection options for non-Valve servers. See the sv_auto_cstrafe family of convar descriptions for details. Enabled measurement of network jitter on direct UDP connections to community servers. Previously, jitter measurement was only available for connections relayed over SDR. Jitter data is included in the net_connections_status command output.[Źródło] Przeczytaj cały wpis
  3. [RÓŻNE] Naprawiono przypadek, w którym niektóre polecenia (w tym skoku) mogły być ignorowane w warunkach słabego połączenia. Naprawiono błąd, który mógł powodować niekonsekwentne wysokości skoku. Naprawiono przypadek, w którym kolizja graczy po stronie klienta pozostawała wyłączona po wejściu w interakcję z modelem martwego gracza w poprzedniej rundzie. Dzięki za instrukcje odtworzenia problemu, @poggu__! Naprawiono przypadek na systemie Linux, w którym gra zawieszała się po otworzeniu menu pauzy. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  4. [INTERFEJS] Naprawiono przypadek, w którym tło i ikony radaru bywały źle ułożone. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  5. [MAPY] Office Naprawiono przypadek, w którym gracz mógł utknąć między rekwizytem a sufitem. Nuke Usunięto bardzo cienką krawędź, po której można było chodzić. Naprawiono pewne miejsca, w których ładunek C4 mógł utknąć. Mirage Dostosowano kolizję na vanie, by poprawić płynność poruszania się. Naprawiono problemy z penetracją pocisków przez ścianę przy niektórych łukach. Naprawiono błąd powodujący drżenie kamery podczas skakania na skrzynię obok pałacu. Naprawiono kolizję umożliwiającą przelatywanie granatu dymnego wewnątrz muru. Dostosowano obszary, od których granaty mogą się odbijać. Dostosowano kolizję na niektórych rekwizytach. Naprawiono pewne miejsca, w których ładunek C4 mógł utknąć. Inferno Naprawiono pewne miejsca, w których ładunek C4 mógł utknąć. Usunięto miejsce do podsadzania się w dole przy strefie detonacji A. Italy Wprowadzono poprawki wydajności. Wprowadzono poprawki geometrii. Vertigo Dostosowano obszary, od których granaty mogą się odbijać. Ancient Naprawiono felerną krawędź w strefie odradzania terrorystów, na której gracze zacinali się w miejscu. Usunięto bardzo cienką krawędź, przez którą można było patrzeć. Anubis Dostosowano obszary, od których granaty mogą się odbijać. Naprawiono miejsce, w których ładunek C4 mógł utknąć. Naprawiono kolizję pewnych rekwizytów, która mogła ukrywać ładunek C4. Naprawiono pewne problemy z oświetleniem. Overpass Naprawiono pewne pomniejsze błędy graficzne wokół kanału. Dostosowano geometrię obok parku, by poprawić płynność poruszania się. Dodano nieco brakującej wcześniej kolizji do poręczy. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  6. [ZESTAWY UTWORÓW] Skrzynia z zestawem utworów „Masterminds 2” jest już dostępna w sprzedaży w wersji standardowej oraz StatTrak. [DŹWIĘK] Naprawiono przypadek, w którym dźwięk wyjściowy bywał zniekształcany z powodu wykorzystania rdzeni typu efficient na procesorze. [INTERFEJS] Wprowadzono pomniejsze poprawki stylistyczne. [RÓŻNE] Zmniejszono natężenie skoków wydajności w momencie zakończenia rundy. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  7. [WPROWADZANIE DANYCH] Od teraz automatyzacja pewnych rodzajów działań ruchu/strzelania, np. szybkie uniki z jednej strony na drugą wspomagane przez sprzęt fizyczny, będą wykrywane na oficjalnych serwerach Valve, skutkując wyrzuceniem z meczu. Przypisania danych wejściowych, które zawierają więcej niż jedno z następujących poleceń, będą teraz domyślnie ignorowane. Obsługa tych rzeczy może zostać włączona ponownie poprzez zabezpieczoną przed oszukiwaniem zmienną konsolową cl_allow_multi_input_binds 1. sprint, reload, attack, attack2, turnleft, turnright, turnup, turndown, forward, back, left, right, moveup, movedown, klook, use, jump, duck, strafe, zoom, yaw, pitch, forwardback, rightleft Od teraz stęknięcie postaci potwierdzające poprawny jednoczesny rzut ze skokiem może być usłyszane przez pobliskich graczy. [VACNET] Rozpoczęto wstępne testy VACNet 3.0 dla ograniczonej liczby meczów. Jeżeli wierzycie, że wasz mecz został anulowany nieprawidłowo, wyślijcie nam e-maila z jego szczegółami na adres csgoteamfeedback@valvesoftware.com. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  8. Unikanie umiejętności Counter-Strike stale ewoluuje. Niezależnie od tego, czy chodzi o prace graficzne, mapy, pomysłowe zagrania, czy też komentarze i opinie, to właśnie społeczność CS kształtuje grę. Skrypty i automatyzacja poleceń zawsze była przedmiotem sporów, ale przez lata pewne formy skryptów (np. jednoczesny rzut ze skokiem) zyskały akceptację, ponieważ umożliwiają zagrania, które w innym wypadku nie byłyby możliwe. Rzeczywiście, jednoczesne skoki z rzutem stały się tak istotną częścią gry, że dołożyliśmy starań, by uczynić ich działanie konsekwentnym bez żadnych specjalnych skryptów czy przypisań (np. skoku i szybkiego rzutu granatem). Rozwijanie własnej koordynacji i czasu reakcji zawsze było kluczem do opanowania Counter-Strike. Niedawno pewne funkcje w fizycznym sprzęcie zatarły granicę między ręcznym wprowadzaniem danych a automatyzacją. W związku z tym zdecydowaliśmy się jasno tę granicę zarysować, wskazując co jest i co nie jest akceptowane w Counter-Strike. Nie będziemy już zezwalać na automatyzację (poprzez skrypty lub sprzęt), która omija te kluczowe umiejętności. Dodatkowo od tego momentu (początkowo wyłącznie na oficjalnych serwerach Valve) osoby podejrzane o automatyzację wielu działań, jakie może podjąć gracz, za pomocą jednego klawisza, przycisku itd. mogą zostać wyrzucone z meczu. Aby zapobiec przypadkowym naruszeniom, przypisania w grze zawierające więcej niż jedno działanie ruchu i/lub ataku nie będą już działać (np. przypisania jednoczesnego skoku i rzutu albo anulujące wciśnięcie klawisza, tzw. null-binds). Jeżeli macie klawiaturę, która zawiera funkcję automatyzacji klawiszy (np. „tryb Snap Tap”), upewnijcie się, że wyłączycie tę funkcję przed dołączeniem do meczu, by uniknąć wszelkich zakłóceń. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  9. [MAPY] Mills Zaktualizowano mapę do najnowszej wersji z Warsztatu Społeczności. Lista zmian tutaj. Pool Day Zaktualizowano mapę do najnowszej wersji z Warsztatu Społeczności. Lista zmian tutaj. [RÓŻNE] Nieznacznie opóźniono efekt spowolnienia, by zmniejszyć liczbę przypadków, w których gracze doświadczali teleportacji po otrzymaniu obrażeń. Opóźnienie spowolnienia skutkuje płynniejszym doświadczeniem, jednak gracze będą mieli nieco więcej czasu poruszania się z pełną szybkością po otrzymaniu obrażeń. Opóźnienie można dostosować na serwerach, używając zmiennej konsolowej sv_predictable_damage_tag_ticks (domyślna wartość to 2). Naprawiono przypadek, w którym gracze mogli rozpocząć animację podkładania bomby poza strefami detonacji. Naprawiono przypadek, w którym bęben rewolweru obracał się w nieprawidłowy sposób. Skrócono początkowy czas wczytywania menu „Ustawienia” i „Graj”. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  10. [ROZGRYWKA] W trybie Uproszczonym gracze otrzymają dodatkowy punkt doświadczenia za każdą rundę, w której zadali obrażenia wrogom. Dodano ustawienie serwera „sv_vote_to_changelevel_rndmin” do kontrolowania rund/czasu, podczas którego głosowanie na zmianę mapy jest dozwolone. Od teraz oficjalne serwery gry w trybie Uproszczonym umożliwiają głosowanie na zmianę mapy tylko pod koniec meczu lub podczas pierwszej rundy meczu. Od teraz oficjalne serwery gry w trybach Deatchmatch i Wyścig zbrojeń umożliwiają głosowanie na zmianę mapy tylko pod koniec meczu lub w pierwszej minucie meczu. Ograniczono ruch gracza w górę, gdy sojusznik podsadza się na jego głowie. Martwi gracze nie mogą już podnosić upuszczonej broni. Sprawiono, że menu zakupów zamknie się automatycznie, jeśli otworzy się menu zmiany drużyny. Od teraz uratowanie zakładnika podwyższa licznik celów w statystykach meczu. [INTERFEJS] Ulepszono czytelność zadanych i otrzymanych obrażeń w informacjach po zakończeniu rundy. Uczyniono wyróżnienie oglądanego gracza bardziej wyraźnym. Od teraz pseudonimy graczy są widoczne w miniaturowej tabeli wyników za każdym razem, gdy zostanie ona rozwinięta. [MAPY] Mills Zaktualizowano mapę do najnowszej wersji z Warsztatu Społeczności. Lista zmian tutaj. Assembly Zaktualizowano mapę do najnowszej wersji z Warsztatu Społeczności. Lista zmian tutaj. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  11. [MAPY] Dust II Zmodyfikowano stertę skrzyń poza strefą odradzania antyterrorystów w kierunku strefy detonacji A. Nuke Wprowadzono poprawki geometrii. Assembly Zaktualizowano mapę do najnowszej wersji z Warsztatu Społeczności. Lista zmian tutaj. Memento Zaktualizowano mapę do najnowszej wersji z Warsztatu Społeczności. Lista zmian tutaj. [RÓŻNE] Dodano oficjalne serwery gry w Londynie. Zredukowano penetrowanie cienkich ścian przez efekty ognia. Dodano trofea Wielkich Mistrzostw w Kopenhadze 2024 do profili graczy. Umieszczono ustawienie cs_minimap_create_output_size dla narzędzi warsztatu Counter Strike 2 na białej liście. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  12. CS2MOD

    [CS2] Sezon otwarty

    W zeszłym roku ogłosiliśmy ogólne postanowienia dotyczące nowych zasad profesjonalnych wydarzeń Counter-Strike, które wejdą w życie w 2025 roku. Dzisiaj zdradzamy szczegóły – kliknijcie tutaj, by zapoznać się z warunkami, które zostaną dodane do umów licencyjnych organizatorów turniejów. Counter-Strike prezentuje się od najlepszej strony, gdy drużyny mogą rywalizować na równych zasadach i te nowe zasady są częścią naszego zaangażowania w długoterminową kondycję Counter-Strike jako sportu. Naszym celem jest upewnienie się, że profesjonalny Counter-Strike pozostanie sportem otwartym, w którym jedynym ograniczeniem zespołu są jego umiejętności. Chociaż spodziewamy się, że w miarę przechodzenia na nowe wymagania wystąpią pewne trudności, to nie możemy się doczekać, co przyniesie przyszłość. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  13. [MAPY] Ancient Poprawiono geometrię na skrzyniach w strefie detonacji A, by ponownie umożliwić graczom wskakiwanie na górę. Vertigo Poprawiono geometrię na krańcach kładki w strefie detonacji A, by zapobiec wypadaniu przez nią graczy. [RÓŻNE] Naprawiono okazjonalny błąd powodujący nagłe szarpnięcie kamerą z perspektywy pierwszej osoby podczas rzucania granatów. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  14. [MAPY] Pool Day Zaktualizowano mapę do najnowszej wersji z Warsztatu Społeczności. Można ją znaleźć tutaj. Dust 2 Załatano dziurę w stosie cegieł na strefie detonacji B. Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie niestandardowych dźwięków na mapach społeczności. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
  15. [SIEĆ] Naprawiono błąd prowadzący do nadmiernego zacinania się gry u niektórych graczy. [INTERFEJS] Naprawiono przypadek, w którym tło radaru przyjmowało niepoprawne barwy. [Źródło] Przeczytaj cały wpis
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.