Skocz do zawartości

XMP3T

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Czas online

    44m 6s
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O XMP3T

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia XMP3T

Rookie

Rookie (2/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post
  • Conversation Starter

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. A jeśli mógłbyś mi napisać, jeśli nie chcesz publicznie to na pw w jaki sposób? Jakich funkcji użyć, czy to jest trudne, czy nie itp. Udzielić jakiś szczegółów. Edit: Nie mam zamiaru wykorzystywać tego komercyjnie, nie prowadzę obecnie serwerów społeczności do cs'a, zakończyłem pracę nad tym, ale jestem ciekawy jak inni uzyskali taki efekt skali, bo przy wykorzystaniu tiny-server jest to wręcz nierealne. Czy również można zaimplementować, żeby każdy z serwerów przenosił gracza na serwer docelowy?
  2. Co do tych projektów, to zmiana pakietów a2s_info nic nie da, bo jeszcze w cs:go valve zmieniło sposób uwierzytelniania graczy na serwerze i przesyłania informacji na temat serwera (kiedyś to faktycznie działało, ale potem przestało). Co do tego tiny-csgo-server to wiem o jego istnieniu od dawna, ale nie wiem jak go dostosować pod cs2, a ciekawi mnie ta kwestia bo jedna osoba prowadząca sieć serwerów do cs2 ma w sumie 38 serwerów gier, więc załóżmy, że na każdy serwer odpali po 100 fałszywych serwerów, to wychodzi ponad 3000 instancji, a wiem, że przy użyciu tiny-csgo-server zabrało by to nie realne wręcz ilości zasobów (jeszcze jak prowadziłem sieć serwerów to też byłem zmuszony do korzystania z tego i wiem ile to zasobów zużywa). Jak sam napisałeś, można by to zrobić przy pomocy wtyczki do metamoda, tylko jak, w jaki sposób, masz jakiś pomysł? Potrzebna była by wtyczka, która wielokrotnie autoryzowała serwer przy pomocy podesłanych wcześniej kluczy serwera, tak, aby każdy serwer miał swój klucz i był uwierzytelniony w sieci valve. Możliwe, że przy pomocy jakiegoś pluginu można to zrobić, ale jestem ciekawy jak i czy przy użyciu sharpa, czy też zwykłego metamoda, sam już nie prowadzę serwerów gier do cs'a, ale jestem tylko ciekawy jak on to zrobił dla tylu serwerów w takich ilościach.
  3. To, że ten program prawdopodobnie da się przerobić to wiem, jestem po prostu ciekawy czy przy pomocy counterstrikesharp jest możliwe wykonanie czegoś takiego, ja nie mam zamiaru tego używać, bo już od pewnego czasu nie prowadzę serwerów społeczności do cs'a, ale jestem po prostu ciekawy, chcę zaspokoić swoją ciekawość. Wiem, że to może być uciążliwe dla społeczności, dla tego ktoś kto wie coś na ten temat, może przekazać mi to w wiadomości prywatnej. Wiem, że jedna duża sieć serwerów używa czegoś co robi coś takiego i czerpie z swojej działalności korzyści majątkowe, nawet Rosjanie na jedynej publicznej platformie do kupowania fałszywych serwerów mają coś działającego podobnie do tego, bo od dawna oferują stawianie luster dla cs2. Obecnie jestem tylko zwykłym graczem CS'a, a nie twórcą serwerów społeczności, jeśli dowiedziałbym się jak to działa, to chętnie zrobiłbym coś, żeby ukrócić ten proceder, jeszcze jak prowadziłem serwery do cs'a to było to dla mnie uciążliwe, bo albo stawiałeś fałszywe serwery i miałeś graczy, albo twój serwer przepadał w gmachu fałszywych serwerów, więc w cs nawet nie było możliwości, żeby z tego nie korzystać, a wyznacznikiem pozycji na rynku było to, jak mocną ktoś posiada maszynę i ile instancji programu da radę na jej uruchomić.
  4. Witam, ciekawi mnie pewna kwestia, czy przy pomocy counterstrikesharp można stworzyć wtyczkę, która będzie wyświetlać ten sam serwer wielokrotnie w zakładce internet oraz przenosić graczy na serwer docelowy, jeśli tak, to co trzeba zrobić, aby uzyskać taki efekt. Dzięki wszystkim za pomoc.
  5. 250 zł pasuję? Zejdź mi człowieku, bo na prawdę mam ciężką sytuację finansową , a potrzebuję tego. A i jak zrobisz przekierowywanie graczy to wtedy jestem zainteresowany
  6. A jakoś taniej się nie da? Masz gotowy przykład dla c2, mój aktualny budżet to 150 zł, a pod koniec grudnia tracę pracę (nie przydłużają mi umowy) więc muszę się liczyć z każdym groszem. A i co mi z fałszywego serwera, jak nie mam przenoszenia graczy? Bez przenoszenia graczy na serwer docelowy fałszywe serwery są mi nie potrzebne.
  7. Witam, zlecę do zrobienia coś w rodzaju lekkiego serwera cs2 na potrzeby prywatne, coś jak to https://github.com/yourmnbbn/tiny-csgo-server . Główną gałęzią projektu jest ten plik https://github.com/yourmnbbn/tiny-csgo-server/blob/main/src/server.hpp zależy mi właśnie głównie na nim, żeby mógł ktoś dostosować go pod cs2 oraz zależy mi jeszcze na 2 rzeczach. Po 1 żeby serwer przenosił graczy na serwer docelowy (ten który ja chcę) i po drugie, żeby dało się ręcznie przypisać port do serwera. Reszta tę zbędne pliki w tinyserwerze mnie nie interesują, ma stawiać po prostu serwer, przenosić graczy na serwer który określę i ma mieć możliwość ręcznego ustawienia portu, to tyle. Budżet: 150 zł.
  8. XMP3T

    Przenoszenie graczy

    Witam, szukam wtyczki do CS2, która umożliwi przeniesienie gracza na inny mój serwer, dodatkowo mam pytanie, czy przy pomocy jakiejś wtyczki da się zrobić lekką wersję serwera cs2, coś takiego jak to (ten projekt jest dla csgo) https://github.com/yourmnbbn/tiny-csgo-server
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.