Skocz do zawartości

[Plugin] Allocator - CS2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

  

 

Allocator - CS2

Plugin do trybu Retakes, która umożliwia ustawienie broni.

 

 

🚀 Instalacja 🚀

💡 WAŻNE - Przed instalacją pluginu, na serwerze musi być wgrana najnowsza wersja MetaMod , CounterStrikeSharp oraz Mod Retakes, aby móc dodać plugin do serwera i mógłby on funkcjonować poprawnie.

 

🚀 Instalacja:

  1. Pobierz ostatnie Releases
  2. Utwórz folder w
    addons/counterstrikesharp/plugins
    o nazwie RetakesAllocator
  3. Zawartość .zip, przenieś do przed chwilą utworzonego folderu
     addons/counterstrikesharp/plugins/RetakesAllocator
     
  4. Zaktualizuj konfigurację RetakesPlugin, trzeba wyłączyć opcję EnableFallbackAllocation (czyli z true na false)
    Plik konfiguracyjny retakes_config.json znajduję się w katalogu addons/counterstrikesharp/plugins/RetakesPlugin

     

  5. Zrestartuj serwer i gotowe!

 

📋 Działanie pluginu:

Ta wtyczka posiada 3 różne typy rund:

 

   Pistol

  • Broń: Tylko pistolety
  • Pancerz: Kevlar i brak hełmu
  • Dodatkowe: Flash lub smoke z wyjątkiem jednego CT, który otrzymuje zestaw do rozbrajania

    HalfBuy (strzelby i PMy)

  • Broń: strzelby i PMy
  • Pancerz: Kevlar i hełm
  • Dodatkowe: Jeden nade + 50% szans na drugiego nade. Każdy CT ma zestaw do rozbrajania

    FullBuy (Karabiny, snajperki)

  • Broń: Karabiny, snajperki
  • Pancerz: Kevlar i hełm
  • Dodatkowe: Jeden nade + 50% szans na drugiego nade.Każdy CT ma zestaw do rozbrajania

 

⚙️Konfiguracja:

Plik konfiguracyjny znajduje się w folderze wtyczki w RetakesAllocator/config/config.json

 

:: RoundTypePercentages: Częstotliwość każdego rodzaju rundy. Wartości muszą sumować się do 100.
:: UsableWeapons: Bronie, które można przydzielić. Żadna broń usunięta z tej listy nie może zostać użyta.
:: AllowedWeaponSelectionTypes: Dozwolone typy przydziału broni.
        Wybory:
           ::  PlayerChoice – pozwala graczom wybrać swoje preferencje dotyczące typu rundy
           ::  Random – każdy otrzymuje losową broń dla danego typu rundy
           ::  Default – każdy otrzymuje domyślną broń dla danego typu rundy. Wartości domyślne to:
                Pistolet T: Glock
                Pistolet CT: USPS
                T HalfBuy: Mac10
                CT HalfBuy: MP9
                Karabin T: AK47
                Karabin CT: M4A4

        Zostaną one wypróbowane w kolejności: PlayerChoice, Random i Default.
        Jeśli preferencje gracza nie są dostępne lub ten typ zostanie usunięty z konfiguracji, wypróbowana zostanie losowa broń.
        Jeśli losowa broń zostanie usunięta z konfiguracji, wypróbowana zostanie broń domyślna. 
        Jeśli domyślna broń zostanie usunięta z konfiguracji, żadna broń nie zostanie przydzielona.
        
:: MigrateOnStartup: Określa, czy migrować bazę danych podczas uruchamiania. Na razie domyślnie jest to tak, ale serwery  mogą chcieć zmienić to na false, aby móc kontrolować, kiedy stosowane są migracje baz danych.

 

📝 Komendy:

 

!gun <broń> [T|CT] – Ustaw preferowaną broń dla drużyny, w której aktualnie jesteś, lub T/CT, jeśli jest dostępna
        Na przykład, jeśli obecnie jesteś terrorystą i używasz !gun galil, preferowaną przez ciebie bronią będzie Galil
!removegun <broń> [T|CT] - Usuń preferencje wybranej broni dla drużyny, w której aktualnie jesteś, lub T/CT, jeśli jest dostępna
        Na przykład, jeśli wcześniej wykonałeś !gun galil będąc terrorystą, a teraz wykonasz !removegun galil będąc terrorystą, nie będziesz już preferował galila i zamiast tego otrzymasz losową broń
!nextround <P|H|F> - Tylko dla administratorów. Wymuś, aby następna runda była wybranym typem. (Pistol / HalfBuy / FullBuy)
!reload_allocator_config — tylko dla administratorów. Załaduj ponownie konfigurację JSON.

 

📝Lista broni: https://sniper13.pl/komendy-cs2/

 

weapon_glock;weapon_elite;weapon_fiveseven;weapon_usp_silencer;weapon_cz75a;weapon_deagle;weapon_tec9;weapon_p250;weapon_hkp2000
weapon_m4a1;weapon_m4a1_silencer;weapon_xm1014;weapon_mac10;weapon_aug;weapon_ump45;weapon_galilar;weapon_famas;weapon_awp
weapon_mp5sd;weapon_m249;weapon_nova;weapon_g3sg1;weapon_sg552;weapon_ak47;weapon_p90;weapon_bizon;weapon_mag7;weapon_negev
weapon_sawedoff;weapon_mp7;weapon_mp9;weapon_nova;weapon_scar20;weapon_ssg08

📥 Pobierz 📥

 

INFO.png.f99d4fe7ddcfcdca9c2714c4ae310142.png Źródło: github.com

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.