Skocz do zawartości

[Plugin] Kill-Sound-GoldKingZ - CS2


Mucek

Rekomendowane odpowiedzi

Kill-Sound-GoldKingZ - CS2

Plugin który pozwala dodać dźwięki z Quake, za zabójstwa po przez HeadShot, Kill i wiele więcej na serwerze Counter-Strike 2.

 

326830249-327651ba-feda-47a8-88b7-2f928d8df206.gif

 

 

💽 Instalacja 💽

💡WAŻNE - Przed instalacją pluginu, na serwerze musi być wgrany MetaMod oraz CounterStrikeSharp, by móc dodać plugin do serwera.

 

 

⚠️ PAMIĘTAJ ⚠️

Najpierw należy wgrać plugin, który jest potrzebny do pobrania dźwięków z Workshop - [Plugin] MultiAddonManager - CS2

Gdy wykonasz tą czynności przejdź do instalacji pluginu Kill-Sound-GoldKingZ.

 

 

💽Instalacja pluginu:

  1. Wypakuj pobraną zawartość,
  2. Wypakowaną zawartość, czyli folder "addons" przenieś do folderu "game/csgo",
  3. Zrestartuj serwer i przejdź do łączenie pluginu.

 

⚙️ Łączenie Pluginu ⚙️

Zanim przejdziesz do konfiguracji pluginu, należy wgrać plugin, który jest potrzebny do pobrania dźwięków Quake, z Workshop - [Plugin] MultiAddonManager - CS2

📒Instrukcja:

  1. Wgraj plugin o nazwie: [Plugin] MultiAddonManager - CS2,
  2. Przejdź do folderu "cfg/multiaddonmanager",
  3. Edytuj plik o nazwie "multiaddonmanager.cfg",
  4. Odnajdź ścieżkę o nazwie: mm_extra_addons "ID"
  5. W miejscu ID, należy wkleić ID przedmiotu: 3230015783,
  6. Zapisz plik.

 

Tak powinien wyglądać finalnie plik "multiaddonmanager.cfg"

mm_extra_addons "3230015783"  // W tym miejscu dodajemy ID przedmiotu z workshopu, jeśli chcemy ich dodać kilka to rozdzielamy je przecinkami (np. "3090239773,3070231528").
mm_extra_addons_timeout 10    // Jak długo klienci będą musieli czekać na przekroczenie limitu czasu między połączeniami dla dodatkowych dodatków.
mm_addon_mount_download 0     // Czy pobrać dodatek po zamontowaniu, nawet jeśli jest zainstalowany.

 

💡 INFO - Jeśli plugin MultiAddonManager - CS2, używa więcej przedmiotów z WORKSHOP a chcemy ich dodać kilka, to należy rozdzielić je przecinkami (np. "3090239773,3070231528").

 

 

⚙️ Konfiguracja Pluginu ⚙️

Pamiętaj, że pliki konfiguracyjne "configs.json", "MySql_Settings.json" i "Kill_Settings.json",  znajdują się w katalogu "addons/counterstrikesharp/plugins/Kill-Sound-GoldKingZ/confgs".

 

configs.json - Służy do ogólnych ustawień pluginu na serwerze dla wszystkich graczy: Miedzy innymi można w nim ustawić, Włącz/Wyłącz łączenie z baza MySQL, Włącz/Wyłącz dźwięki Quake, Włącz/Wyłącz odtwarzanie dźwięków na rozgrzewce.

// Note: To Use Modify Version And Lower Volume 
// Download https://github.com/Source2ZE/MultiAddonManager  With Gold KingZ WorkShop 
// https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3230015783
// mm_extra_addons 3230015783
// OtherWise Use Normal Sounds https://github.com/oqyh/cs2-Kill-Sound-GoldKingZ/blob/main/sounds/sounds.txt 

{
  "KS_EnableQuakeSounds": false,
  "KS_DisableQuakeSoundsOnWarmUp": true,
  "KS_ResetKillStreakOnEveryRound": true,
  "KS_UseMySql": false,
  "empty": "-----------------------------------------------------------------------------------",
  "KS_AddMenu_FreezeOnOpenMenu": true,
  "KS_AddMenu_HeadShotKillSoundPath": "sounds/GoldKingZ/Training/bell_normal.vsnd_c",
  "KS_AddMenu_BodyKillSoundPath": "sounds/GoldKingZ/Training/timer_bell.vsnd_c",
  "KS_AddMenu_HeadShotHitSoundPath": "sounds/GoldKingZ/Training/bell_impact.vsnd_c",
  "KS_AddMenu_BodyHitSoundPath": "sounds/GoldKingZ/Training/timer_bell.vsnd_c",
  "KS_AddMenu_QuakeSoundsToggle": true,
  "KS_AddMenu_QuakeCenterMessageToggle": true,
  "KS_AddMenu_QuakeChatMessageToggle": true,
  "empty2": "-----------------------------------------------------------------------------------",
  "KS_DefaultValue_FreezeOnOpenMenu": true,
  "KS_DefaultValue_HeadShotKillSound": true,
  "KS_DefaultValue_BodyKillSound": false,
  "KS_DefaultValue_HeadShotHitSound": false,
  "KS_DefaultValue_BodyHitSound": false,
  "KS_InGameMenu": "!quake,!quakesounds,!soundmenu,!soundsmenu,!menusound,!menusounds,!soundsettings,!soundsetting",
  "KS_OnlyAllowTheseGroupsToToggle": "",
  "KS_AutoRemovePlayerCookieOlderThanXDays": 7,
  "empty3": "-----------------------------------------------------------------------------------",
  "Information_For_You_Dont_Delete_it": " Vist  [https://github.com/oqyh/cs2-Kill-Sound-GoldKingZ/tree/main?tab=readme-ov-file#-configuration-] To Understand All Above"
}

 

MySql_Settings.json - Poniżej znajduje się opis i zawartość, jak wypełnić poprawnie dane do bazy MySQL.

{
  "MySqlHost": "your_mysql_host",             // W tym miejscu podajemy nazwe HOSTA lub IP bazy danych,
  "MySqlDatabase": "your_mysql_database",     // W tym miejscu należy podać nazwę bazy danych,
  "MySqlUsername": "your_mysql_username",     // W tym miejscu należy podać nazwę użytkownika bazy danych,
  "MySqlPassword": "your_mysql_password",     // W tym miejscu należy podać hasło do bazy danych,
  "MySqlPort": 3306                           // Jeśli używamy przez nas stworzonego portu, to nalezy go wpisać. jeśli nie, to w standardzie na każdym hostingu port jest ustawiony na 3306,
}

 

Kill_Settings.json - Konfiguracja tego pliku jest odpowiedzialna za to, czy dany dźwięk ma być odtwarzany lub wyświetlany. Można korzystać oczywiście z obu opcji.

// Note: To Use These You Need To Enable KS_EnableQuakeSounds First In config.json 
// Then Download https://github.com/Source2ZE/MultiAddonManager  With Gold KingZ WorkShop 
// https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3230015783
// mm_extra_addons 3230015783 
// You Can Find WorkShop Path Sound In  https://github.com/oqyh/cs2-Kill-Sound-GoldKingZ/blob/main/sounds/Gold%20KingZ%20WorkShop%20Sounds.txt

{
  "HeadShot_1": {
    "Announcement": false,
    "ShowChat": false,
    "ShowCenter": false,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/headshot.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "HeadShot_2": {
    "Announcement": false,
    "ShowChat": false,
    "ShowCenter": false,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/headshot.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "HeadShot_5": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/headhunter.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "Kill_4": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/dominating.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "Kill_6": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/rampage.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "Kill_8": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/killingspree.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "Kill_10": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/monsterkill.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "Kill_14": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/unstoppable.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "Kill_16": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/ultrakill.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "Kill_18": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/godlike.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "Kill_20": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/wickedsick.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "Kill_24": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/ludicrouskill.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "Kill_26": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 15,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/holyshit.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "KnifeKill": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/humiliation.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "TaserKill": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/humiliation.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "GrenadeKill": {
    "Announcement": false,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": false,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/perfect.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "MollyKill": {
    "Announcement": false,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": false,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/impressive.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "SelfKill": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": false,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/haha.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "TeamKill": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": false,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/teamkiller.vsnd_c",
    "Interval_InSecs": 5
  },
  "FirstBlood": {
    "Announcement": true,
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": false,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/firstblood.vsnd_c"
  },
  "RoundPrepare": {
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/prepare.vsnd_c"
  },
  "RoundStart": {
    "ShowChat": true,
    "ShowCenter": true,
    "ShowCenter_InSecs": 10,
    "Path": "sounds/GoldKingZ/Quake/play.vsnd_c"
  }
}

 

Zapisz i gotowe!

📥 Pobierz 📥

INFO.png.f99d4fe7ddcfcdca9c2714c4ae310142.png Źródło: github.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mucek zmienił(a) tytuł na [Plugin] Kill-Sound-GoldKingZ - CS2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.