Skocz do zawartości

Serwery przy pomocy counterstrikesharp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, ciekawi mnie pewna kwestia, czy przy pomocy counterstrikesharp  można stworzyć wtyczkę, która będzie wyświetlać ten sam serwer wielokrotnie w zakładce internet oraz przenosić graczy na serwer docelowy, jeśli tak, to co trzeba zrobić, aby uzyskać taki efekt. Dzięki wszystkim za pomoc.

Edytowane przez XMP3T
Opublikowano

Pisałeś już zlecenie na ten temat, wątpię że ktoś Ci za darmo pomoże, bo to, co chcesz zrobić jest wyjątkowo uciążliwe dla reszty społeczności (fake servery).

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, Tomgra napisał(a):

Pisałeś już zlecenie na ten temat, wątpię że ktoś Ci za darmo pomoże, bo to, co chcesz zrobić jest wyjątkowo uciążliwe dla reszty społeczności (fake servery).

To, że ten program prawdopodobnie da się przerobić to wiem, jestem po prostu ciekawy czy przy pomocy counterstrikesharp jest możliwe wykonanie czegoś takiego, ja nie mam zamiaru tego używać, bo już od pewnego czasu nie prowadzę serwerów społeczności do cs'a, ale jestem po prostu ciekawy, chcę zaspokoić swoją ciekawość. Wiem, że to może być uciążliwe dla społeczności, dla tego ktoś kto wie coś na ten temat, może przekazać mi to w wiadomości prywatnej. Wiem, że jedna duża sieć serwerów używa czegoś co robi coś takiego i czerpie z swojej działalności korzyści majątkowe, nawet Rosjanie na jedynej publicznej platformie do kupowania fałszywych serwerów mają coś działającego podobnie do tego, bo od dawna oferują stawianie luster dla cs2. Obecnie jestem tylko zwykłym graczem CS'a, a nie twórcą serwerów społeczności, jeśli dowiedziałbym się jak to działa, to chętnie zrobiłbym coś, żeby ukrócić ten proceder, jeszcze jak prowadziłem serwery do cs'a to było to dla mnie uciążliwe, bo albo stawiałeś fałszywe serwery i miałeś graczy, albo twój serwer przepadał w gmachu fałszywych serwerów, więc w cs nawet nie było możliwości, żeby z tego nie korzystać, a wyznacznikiem pozycji na rynku było to, jak mocną ktoś posiada maszynę i ile instancji programu da radę na jej uruchomić.

Edytowane przez XMP3T
Opublikowano

Ale tutaj to akurat nie jest problemem sama gra bo problen ten byl znany na csgo teraz na cs2, po prostu wyszukiwarka serwerów nie jest załatana i oto takie efekt, chwila szukania i masz dużo wyników pierwsze z nich 
https://github.com/yourmnbbn/smext-fakequeries

https://github.com/rcon420/fake-player-redirect
https://github.com/yourmnbbn/csgo-fake-server

https://github.com/yourmnbbn/smext-fakequeries/issues/4

 

jak zagłębisz się w działanie tego to zauważysz że takie coś można stworzyć pod cs2, ale czy za pomoca tego zrobisz counterstrikesharp  to ci nie powiem, ale wystarczy głupia wtyczka metamotd 

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, noname napisał(a):

Ale tutaj to akurat nie jest problemem sama gra bo problen ten byl znany na csgo teraz na cs2, po prostu wyszukiwarka serwerów nie jest załatana i oto takie efekt, chwila szukania i masz dużo wyników pierwsze z nich 
https://github.com/yourmnbbn/smext-fakequeries

https://github.com/rcon420/fake-player-redirect
https://github.com/yourmnbbn/csgo-fake-server

https://github.com/yourmnbbn/smext-fakequeries/issues/4

 

jak zagłębisz się w działanie tego to zauważysz że takie coś można stworzyć pod cs2, ale czy za pomoca tego zrobisz counterstrikesharp  to ci nie powiem, ale wystarczy głupia wtyczka metamotd 

Co do tych projektów, to zmiana pakietów a2s_info nic nie da, bo jeszcze w cs:go valve zmieniło sposób uwierzytelniania graczy na serwerze i przesyłania informacji na temat serwera (kiedyś to faktycznie działało, ale potem przestało). Co do tego tiny-csgo-server to wiem o jego istnieniu od dawna, ale nie wiem jak go dostosować pod cs2, a ciekawi mnie ta kwestia bo jedna osoba prowadząca sieć serwerów do cs2 ma w sumie 38 serwerów gier, więc załóżmy, że na każdy serwer odpali po 100 fałszywych serwerów, to wychodzi ponad 3000 instancji, a wiem, że przy użyciu tiny-csgo-server zabrało by to nie realne wręcz ilości zasobów (jeszcze jak prowadziłem sieć serwerów to też byłem zmuszony do korzystania z tego i wiem ile to zasobów zużywa). Jak sam napisałeś, można by to zrobić przy pomocy wtyczki do metamoda, tylko jak, w jaki sposób, masz jakiś pomysł? Potrzebna była by wtyczka, która wielokrotnie autoryzowała serwer przy pomocy podesłanych wcześniej kluczy serwera, tak, aby każdy serwer miał swój klucz i był uwierzytelniony w sieci valve. Możliwe, że przy pomocy jakiegoś pluginu można to zrobić, ale jestem ciekawy jak i czy przy użyciu sharpa, czy też zwykłego metamoda, sam już nie prowadzę serwerów gier do cs'a, ale jestem tylko ciekawy jak on to zrobił dla tylu serwerów w takich ilościach.

Edytowane przez XMP3T
Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, daffyy napisał(a):

Da się to wykonać za pomocą css

A jeśli mógłbyś mi napisać, jeśli nie chcesz publicznie to na pw w jaki sposób? Jakich funkcji użyć, czy to jest trudne, czy nie itp. Udzielić jakiś szczegółów.

Edit: Nie mam zamiaru wykorzystywać tego komercyjnie, nie prowadzę obecnie serwerów społeczności do cs'a, zakończyłem pracę nad tym, ale jestem ciekawy jak inni uzyskali taki efekt skali, bo przy wykorzystaniu tiny-server jest to wręcz nierealne. Czy również można zaimplementować, żeby każdy z serwerów przenosił gracza na serwer docelowy?

Edytowane przez XMP3T
  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.