Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 

Jak dodać muzykę do Workshop na Steam?

 

Workshop_Logo.webp

W tym poradniku, dowiesz się jak można w prosty sposób dodać muzykę do warsztatów Steam.

 

 

📖 Instrukcja 📖

Do dodania muzyki na WORKSHOP, będzie nam potrzebne konto Steam.

Poniżej znajduje się pełna instrukcja i opis, w jaki sposób można to wykonać.

Należy pamiętać aby wykonywać każdy krok po kolei.

 

 

💾 Utworzenie pliku 💾

Na początek należy utworzyć plik o nazwie "soundevents_addon.vsndevts". Plik "soundevents_addon.vsndevts" jest odpowiedzialny za ścieżkę w jakim miejscu jest dodana muzyka, która ma zostać dodana do naszego Workshop.

 

 

📁 Tworzenie katalogów dla plików 📁

Katalogi posłużą nam do umieszczenia muzyki w odpowiednich folderach i pliku o nazwie "soundevents_addon.vsndevts".

 

📁 Tworzenie katalogów:

  1. Przejdź do katalogu w miejscu zainstalowanego Steam "steam/steamapps/common/Counter-Strike Global Offensive/content/csgo_addons",
  2. W katalogu "csgo_addons" utwórz nowy folder o nazwie "roundsound",
  3. W folderze "roundsound"utwórz dwa kolejne foldery jeden o nazwie "sounds", drugi o nazwie "soundevents",
  4. Przejdź do folderu "soundevents" i umieść w nim wcześniej utworzony plik o nazwie "soundevents_addon.vsndevts",
  5. Wróć do folderu "roundsound" i wejdź do folderu "sounds", utwórz kolejny folder o nazwie np. "muzyka",
  6. Przejdź do folderu "muzyka" i umieść w nim swoje utwory lub utwór muzyczny w jakości MP3.

 

Pamiętaj, aby utwory muzyczne najlepiej podpisywać numerycznie jeśli chcesz ich dodać kilka i np. używać na serwerze CS2 po przez plugin. Poniżej dodaje przykład jak to powinno wyglądać:

image.png

 

 

💾 Wypełnianie zawartości pliku 💾

Poniżej znajduje się zawartość i opis pliku "soundevents_addon.vsndevts"

		type = "csgo_mega"                              // Tego nie ruszamy
		volume = 0.800000                               // Głosność utworu muzycznego
		pitch = 1.000000                                // Tego nie ruszamy
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/1.vsnd"    // Ścieżka do folderu w którym się znajduje utwór

 

Przykład zawartości pliku "soundevents_addon.vsndevts" 20 utworów.

<!-- kv3 encoding:text:version{e21c7f3c-8a33-41c5-9977-a76d3a32aa0d} format:generic:version{7412167c-06e9-4698-aff2-e63eb59037e7} -->
{
	sound1 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/1.vsnd"
    },
	sound2 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/2.vsnd"
    },
	sound3 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/3.vsnd"
    },
	sound4 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/4.vsnd"
    },
	sound5 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/5.vsnd"
    },
	sound6 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/6.vsnd"
    },
	sound7 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/7.vsnd"
    },
	sound8 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/8.vsnd"
    },
	sound9 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/9.vsnd"
    },
	sound10 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/10.vsnd"
    },
	sound11 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/11.vsnd"
    },
	sound12 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/12.vsnd"
    },
	sound13 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/13.vsnd"
    },
	sound14 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/14.vsnd"
    },
	sound15 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/15.vsnd"
    },
	sound16 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/16.vsnd"
    },
	sound17 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/17.vsnd"
    },
	sound18 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/18.vsnd"
    },
	sound19 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/19.vsnd"
    },
	sound20 = 
	{
		type = "csgo_mega"
		volume = 0.800000
		pitch = 1.000000
		vsnd_files_track_01 = "sounds/muzyka/20.vsnd"
    }
}	

 

Zapisz plik

 

 

📁 Tworzenie katalogów dla Workshop Tools 📁

Katalogi posłużą nam do Exportu plików, potrzebnych do umieszczenia ich w naszym WORKSHOP.

 

📁 Tworzenie katalogów:

  1. Przejdź do katalogu "steam/steamapps/common/Counter-Strike Global Offensive/game/csgo_addons",
  2. W katalogu "csgo_addons" utwórz nowy folder o nazwie "roundsound" i wejdź do folderu przez nas utworzonego,
  3. W folderze "roundsound"utwórz kolejny folder o nazwie "sounds",
  4. Gotowe.

 

💿 Instalacja programu 💿

Teraz należy zainstalować program taki jak Counter-Strike 2 Workshop Tools.

 

1. Wejdź na Steam i otwórz bibliotekę gier,

2. Najedz na Counter-Strike 2 i kliknij prawym przyciskiem myszy aby ukazała się nam o to taka lista,

image.png

 

3. Kliknij "Właściwości...",

4. Przejdź do zakładki DLC i zaznacz Counter-Strike 2 Workshop Tools,

image.png

 

5. Czekaj aż Steam zaktualizuje CS2,

6. Gotowe.

 

🎹 Dodawanie muzyki do Workshop Tools 🎹

Uruchom grę Counter-Strike 2 następnie wybierz z listy Counter-Strike 2 Workshop Tools i kliknij graj.

image.png

 

Następnie wybieramy z listy naszą utworzoną muzykę czyli "roundsound" i klikamy Launch Tools
image.png

 

Przechodzimy potem do Filter i wpisujemy muzyka. Należy pamiętać aby kliknąć każdy utwór po kolei.

image.png

 

Teraz przechodzimy do prawej strony programu klikamy na Tools, a następnie wybieramy z listy Counter-Strike 2 Workshop Manager.

image.png

 

Klikamy na New

image.png

 

Wypełniamy dane czyli Tytuł, Opis, Grafika. Teraz bardzo ważne, tak jak niżej na obrazku macie zaznaczone dwa punkty, na jednym to ilość utworów jeśli np. będzie ci pokazywać 0 to widocznie coś źle zrobiłeś, na drugim punkcie zaznaczonym na czerwono to, że trzeba zaznaczyć aby dodane przez nas utwory były publiczne.

image.png

 

Jeśli wszystko się zgadza i wypełniliśmy dane poprawnie klikamy wyślij.

 

 

🪪 ID Workshop dla dodanego przedmiotu 🪪

Pamiętaj aby skopiować ID swojego przedmiotu, jeśli chcemy go użyć na swoim serwerze CS2, po przez plugin do odtwarzania muzyki na koniec rundy. Po wysłaniu plików, czyli kliknięciu Wyślij, Steam otworzy nam przeglądarkę aby uzyskać link i ID do swojego dodanego przedmiotu na Workshop. ID przedmiotu to te cyfry, które są zaznaczone na zdjęciu poniżej czyli: 3304932065

 

image.png

GOTOWE!

 

🌐 Przydatne linki 🌐

[Plugin] MultiAddonManager - CS2

[Plugin] RoundEndSound - CS2

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.