Skocz do zawartości

[Plugin] Zaawansowany Balans Drużyn - CS2


Mesharsky

Rekomendowane odpowiedzi

Plugin Mesharsky Team Balance

Ten plugin został zaprojektowany w celu zapewnienia uczciwej i zrównoważonej rozgrywki poprzez inteligentne zarządzanie rozmiarami drużyn i sprawdzanie statystyk graczy. Jest wysoce konfigurowalny, aby dopasować się do potrzeb każdego serwera.

 

 

🖥️ Funkcje 🖥️

Inteligentne balansowanie drużyn: Automatycznie balansuje drużyny na podstawie statystyk graczy (Zabójstwa, Śmierci, Obrażenia i Wynik).

Konfigurowalne ustawienia: Dostosuj działanie balansowania za pomocą różnych opcji konfiguracji.

Kontrola rozmiaru drużyn: Zapewnia minimalną różnicę w rozmiarach drużyn.

 

 

💽 Instalacja 💽

💡WAŻNE - Przed instalacją pluginu, na serwerze musi być wgrany MetaMod oraz CounterStrikeSharp, by móc dodać plugin do serwera.

 

💽Instalacja pluginu:

  1. Wypakuj pobraną zawartość,
  2. Wypakowaną zawartość, czyli folder "addons" przenieś do folderu "game/csgo",
  3. Zrestartuj serwer i przejdź do konfiguracji pluginu.

 

Pamiętaj, że plik konfiguracyjny "TeamBalance.toml" znajduje się w katalogu "addons/counterstrikesharp/plugins/Mesharsky_TeamBalance".

 

 

⚙️Konfiguracja Pluginu⚙️

Poniżej znajduje się szczegółowe wyjaśnienie każdego ustawienia.

# Plugin Author - Mesharsky
# https://csowicze.pl/

# Team Balance Plugin Configuration
# Make sure to adjust these settings according to your server's needs.

[PluginSettings]
# The minimum number of players required on the server before the team balance
# feature activates. This prevents balancing when there are too few players.
# Default: 4
minimum_players = 4

# The maximum allowed ratio of scores between teams before triggering a balance.
# For example, if set to 1.6, the balance will trigger if one team's score is
# 60% higher than the other team's score. Adjust this value based on how strict
# you want the balancing to be.
# Default: 1.6
score_balance_ratio = 1.6

# Whether to use PerformanceScore for balancing.
# PerformanceScore is a custom metric that considers KDA (Kills, Deaths, Assists),
# damage dealt, and the in-game score to evaluate a player's overall performance.
# If set to true, the balance algorithm will use PerformanceScore to evaluate 
# players when balancing teams, rather than just the in-game score.
# Default: true
use_performance_score = true

# Maximum allowed difference in team sizes.
# This setting controls how much the team sizes are allowed to differ after balancing.
# If set to 1, the algorithm will attempt to ensure that the difference in the number 
# of players between the teams is no more than one. This helps prevent one team from
# having a significant numerical advantage over the other.
# Default: 1
max_team_size_difference = 1

 

📥POBIERZ📥

INFO.png.f99d4fe7ddcfcdca9c2714c4ae310142.png Źródło: github.com

  • Like 2
  • Thanks 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja.

Proszę używać tylko tej wersji, poprzednie były mocno niestabilne.

https://github.com/Mesharsky/Advanced-TeamBalance/releases/tag/v.2.0-stable

 

Jak ktoś potestuje, dajcie znać czy wszystko działa jak powinno.
Wydaje mi się że przepisana wersja będzie się dobrze sprawiać.

@ Mucek  jak ci się chce możesz zaktualizować główny post i go zrobić ładniejszym, config się zmienił i prawie wszystko

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.