Skocz do zawartości

[CS2] Lista zmian z dnia 02.10.2024


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

[ZBROJOWNIA]

  • Zbrojownia jest już dostępna w sklepie (https://store.steampowered.com/sale/armory).
  • Zawiera 3 nowe kolekcje broni, 2 kolekcje przywieszek, 2 kolekcje naklejek, skrzynię Galerii oraz Desert Eagle'a o wykończeniu „Obróbka termiczna”.
  • Kupcie i aktywujcie przepustkę zbrojowni, by zacząć zdobywać punkty zbrojowni.
  • Czyńcie postępy na poczet punktów za każdym razem, gdy zdobędziecie PD z aktywną przepustką zbrojowni.
  • Wymieniajcie punkty na przedmioty ze zbrojowni.


[PRZYWIESZKI]

  • Przedstawiamy przywieszki: dynamiczne przedmioty, które możecie nałożyć na swoje ulubione bronie. Obecnie dostępne tylko w zbrojowni.
  • Przeciągajcie i upuszczajcie przywieszki, by precyzyjnie umieścić je na dowolnie wybranej przez was broni. Do broni może być przyczepiona w tym samym czasie tylko jedna przywieszka.
  • Użyjcie odczepiacza przywieszek, by odczepić przywieszkę od broni. Przywieszka wróci do waszego ekwipunku i będzie można jej użyć ponownie.
  • Odebranie przywieszki ze zbrojowni przyznaje 3 darmowe odczepiacze przywieszek. Dodatkowe odczepiacze przywieszek są dostępne w sprzedaży.


[EKWIPUNEK I PRZEDMIOTY]

  • Wszystkie przedmioty pozyskane ze sklepu w grze (w tym ze zbrojowni), ofert wymian oraz Rynku Społeczności Steam podlegają teraz 7-dniowemu ograniczeniu dotyczącemu ponownej wymiany i zbycia.
  • Wszystkie naklejki, naszywki i przywieszki dostępne na Rynku Społeczności Steam, w zbrojowni lub na stronach Ekwipunków Steam znajomych od teraz można podejrzeć na swoich własnych przedmiotach z ekwipunku.
  • Usunięto możliwość usunięcia skrzyń z bronią ze swojego ekwipunku.
  • Dodano selektor poziomu zdrapania naklejek przy nakładaniu nowych naklejek na bronie.
  • Dodano precyzyjny selektor poziomu zużycia naklejek przy zdrapywaniu istniejących naklejek z broni w ekwipunku. Poziom zdrapania wszystkich nałożonych naklejek może jedynie wzrosnąć.
  • Oprócz możliwości zdrapywania naklejek dodano także możliwość natychmiastowego usunięcia istniejących naklejek z broni w ekwipunku.
  • Dodano podgląd modułu tabliczek z nazwą na rzeczywistych przedmiotach przy nakładaniu ich.
  • Naprawiono wiele przypadków, w których nakładanie tabliczek z nazwą lub naklejek powodowało usunięcie broni z waszego wyposażenia.
  • Spersonalizowanie broni bazowej znajdującej się obecnie w wyposażeniu od teraz spowoduje automatyczne umieszczenie w wyposażeniu jej nowo spersonalizowanej wersji.


[ANIMACJE]

  • Ulepszono pozycje postaci na mocno pochyłych powierzchniach.
  • Sprawiono, że stopy przyczepiają się i odczepiają od podłoża w inny sposób dla wszystkich przypadków użycia, by pozbyć się silnego pochylenia postaci (znanego także jako pochylenie Michaela Jacksona).
  • Znaczne opóźnienia względem serwera (ping) nie mają już wpływu na logikę odwrotnej kinematyki przyczepiania/odczepiania.
  • Odwrotna kinematyka stóp od teraz zmienia pozycję modelu na pozycję w stanie bezczynności, jeśli stopy przyczepią się do podłoża w pozycji znacznie różnej od tej zamierzonej.
  • Opracowano od nowa zasoby dla działań biegania, chodu i kucania, by naprawić szeroko rozstawione/rozkraczone pozycje nóg przy poruszaniu się.
  • Zmieniono animacje oraz zachowanie korzystania z drabiny w taki sposób, by głowy postaci dużo bardziej odzwierciedlały położenie kamery gracza (w tym prawidłowe odzwierciedlanie kucania, znajdując się na drabinie).
  • Usunięto nagłą zmianę pozy przy przełączaniu kucania podczas skoku oraz zmniejszono pochylenie w animacjach skoku.
  • Naprawiono błąd powodujący nagłą zmianę pozy postaci przy upadku z krawędzi.
  • Wprowadzono poprawkę dla wielu przypadków, w których model postaci delikatnie zmieniał pozę przy poruszaniu się z bronią o większym spowolnieniu ruchu.


[ROZGRYWKA]

  • Granaty błyskowe oraz zaczepne nie będą już przedwcześnie detonowane po przekroczeniu limitu „liczby odbić po utknięciu”.


[GRAFIKA]

  • Dodano rozwijaną listę wyboru wyświetlacza dla trybu pełnoekranowego w ustawieniach obrazu.
  • Naprawiono graficzne artefakty efektu ognia w zakładce zaawansowanych ustawień obrazu.


[DŹWIĘK]

  • Naprawiono błąd powodujący, że dźwięki interfejsu nie były prawidłowo pozycjonowane podczas gry.
  • Naprawiono błąd powodujący, że dźwięki kroków były odtwarzane dla lokalnego gracza, ale nie były transmitowane do innych graczy i odwrotnie.
  • Naprawiono przypadek, w którym dźwięki rozbryzgu wody od modelu gracza były błędnie odtwarzane w przypadku żywych graczy.
  • Naprawiono przypadek, w którym czat głosowy nie działał na serwerach społeczności.
  • Naprawiono przypadek, w którym przychodzący czat głosowy niekiedy był aktywny w nieskończoność.


[SIEĆ]

  • Dodano opcję telemetrii do wyświetlania wykresu niestabilności sieci i nieprawidłowego przesyłu.
  • Zmieniono sposób pomiaru nieprawidłowego przesyłu pakietów. Wcześniej, jeśli pakiety były dostarczane w nieprawidłowej kolejności, to mogło to być liczone jako nieprawidłowy przesył, nawet jeśli został skorygowany i nie miał wpływu na rozgrywkę. Także niestabilność sieci nie była uwzględniana, mimo że nadmierna niestabilność może zakłócić płynność rozgrywki. Nowa metoda pomiaru będzie zliczać pakiety o zmienionej kolejności jako nieprawidłowo dostarczone jedynie wtedy, jeśli będą wpływać na rozgrywkę. Ponadto, jeśli niestabilność sieci przekroczy próg, po którym będzie mieć wpływ na rozgrywkę, to pakiety będą zliczane jako nieprawidłowo doręczone nawet wtedy, jeśli nie zostaną utracone i dotrą w prawidłowej kolejności.


[MAPY]

  • Ancient
    • Naprawiono pewne znikające elementy geometrii.
    • Naprawiono niektóre przypadki, w których gracze mogli wykryć ruch gracza przez wodę z drugiej strony mapy.
    • Usunięto nieco bardzo cienkich krawędzi, przez które można było patrzeć.
    • Naprawiono przypadek, w którym cienie graczy mogły być widoczne przez geometrię.
    • Dostosowano pewne elementy geometrii dla lepszego ruchu gracza.
  • Anubis
    • Dodano pewną brakującą wcześniej kolizję.
    • Przesunięto pewne elementy geometrii, które blokowały rzuty granatem.
    • Ulepszono geometrię na niektórych podłożach dla bardziej przewidywalnych rzutów granatem.
    • Usunięto bardzo cienką krawędź, przez którą można było patrzeć.
    • Dostosowano geometrię w kilku miejscach dla lepszego ruchu gracza.
  • Dust2
    • Naprawiono część geometrii na strefie detonacji B.
  • Italy
    • Dodano do trybu Turniejowego.
    • Naprawiono animacje ptaków.
  • Mirage
    • Naprawiono pewne miejsca, w których ładunek C4 mógł utknąć.
  • Nuke
    • Usunięto bardzo cienką krawędź, po której można było chodzić.
    • Naprawiono pewne miejsca, w których ładunek C4 mógł utknąć.
    • Naprawiono niektóre luki w geometrii, w których przedmioty mogły się zgubić.
    • Naprawiono pewne znikające elementy geometrii.
  • Overpass
    • Dostosowano pewne elementy geometrii odbijające granaty, by zapobiec ich nieprawidłowemu odbijaniu się.


[WARSZTAT]

  • Dodano opcjonalną trzecią warstwę do cieniowania kompozytora otoczenia.
  • Dodano mapowanie dwupłaszczyznowe jako opcję dla cieniowania otoczenia.
  • Dodano opcjonalne warstwy wilgotności, które można wypełniać w Hammerze podczas pracy na materiałach otoczenia, dla których funkcja wilgotności jest włączona.
  • Dodano korekcję kolorów, chropowatość i możliwość dostosowania normalnych do cieniowania roślinności i statycznych nakładek.


[RÓŻNE]

  • Usunięto obsługę opcji wiersza polecenia, które były przeznaczone tylko do celów rozwojowych.

 

[Źródło] Przeczytaj cały wpis

  • Mucek zmienił(a) tytuł na [CS2] Lista zmian z dnia 02.10.2024

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.