Skocz do zawartości

Zablokowane [CS2] Aktualizacja Counter-Strike 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

[SIEĆ]

  • Naprawiono przypadek, w którym podczas prowadzenia ognia ciągłego kompensacja opóźnień nie stosowała się do ustawienia „Buforowanie w celu wyrównania utraty pakietów lub stabilności”.
  • Ulepszono synchronizację zegara, by lepiej obsługiwać przypadki nagłej utraty stabilności w komunikacji do klienta.



[INTERFEJS TELEMETRII]

  • Zmieniono metodę pomiaru jakości sieci, by mierzyła, jaka część sieci wpływa negatywnie na rozgrywkę. Od teraz mierzy ona jak często „tyknięcie” jest wytracane z powodu utraty pakietów lub ich niestabilności.
  • Dodano opcję szczegółowych informacji o jakości sieci, której można użyć do wyświetlania nieprzetworzonych danych dotyczących utraty pakietów i niestabilności.
  • Aby dowiedzieć się więcej, sprawdźcie ten artykuł.



[O ODCZYCIE JAKOŚCI SIECI]
Do czasu aktualizacji wprowadzającej zbrojownię odczyt jakości sieci w interfejsie telemetrii traktował pakiety jako „złe” w dwóch przypadkach: a) całkowita utrata pakietu; b) dostarczenie pakietu w nieprawidłowej kolejności i niepoprawienie tego w stosunkowo niskiej warstwie stosu sieciowego. Z dwóch powodów nie było to przydatnym wskaźnikiem. Po pierwsze, niektóre zdarzenia przesłania w złej kolejności były zaliczane jako „złe”, nawet jeśli nie wpływały one negatywnie na rozgrywkę. Stanowiło to problem zwłaszcza dla procesu zmiany kolejności pakietów. Po drugie, odczyt nie zaliczał jako „złych” tych pakietów, które dotarły późno z powodu niestabilności sieci oraz które faktycznie negatywnie wpływały na rozgrywkę. Po zdebugowaniu wielu przypadków zacięć podczas gry ustaliliśmy, że powodem problemu u wielu graczy, którzy uważali (całkiem rozsądnie), że ich sieć działała idealnie, ponieważ nie występowała utrata pakietów, była niestabilność sieci.

Próbując poinformować tych graczy o tym, że to niestabilność może być powodem tych przycięć, zmieniliśmy metodę pomiaru wraz z aktualizacją wprowadzającą zbrojownię 2 października 2024. Od tego momentu zaczęliśmy uznawać wiadomość za „złą”, tylko jeśli została utracona, jeśli pakiety zostały dostarczone w kolejności, której nie można było poprawić lub jeśli próg niestabilności pakietów przekroczył określony poziom. U graczy korzystających z sieci o znacznej niestabilności wskaźnik jakości połączenia nagle zaczął pokazywać o wiele gorsze wartości. Wielu graczy założyło, że to oznacza, że coś musiało się zmienić, a to z kolei skutkowało utratą pakietów.

Niestety ta metoda pomiaru jakości również była wadliwa. Silnik Source 2 automatycznie dodaje buforowanie, by wyrównywać niestabilności. U wielu graczy te automatyczne dostosowania są niewystarczające, a wskaźnik zliczał niestabilne pakiety jako „złe”, nawet jeśli nie występował negatywny wpływ na rozgrywkę.

Dzisiejsza aktualizacja zmienia odczyt jakości sieci, by mierzył tylko zdarzenia sieciowe, które negatywnie wpływają na rozgrywkę. Zobaczcie dział najczęściej zadawanych pytań, by dowiedzieć się więcej.

 

 

[Źródło] Przeczytaj cały wpis

  • Mucek zmienił(a) tytuł na [CS2] Aktualizacja Counter-Strike 2
  • Mucek zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.