Skocz do zawartości

Zablokowane [CS2]Lista zmian z dnia 25.10.2023


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
[MAPY]
Naprawiono rozmaite błędy i wprowadzono poprawki.
  • Inferno
    • Poprawiono widoczność bomby, gdy zostanie podłożona w fontannie na strefie detonacji B.
    • Poprawiono zachowanie odbijania się granatów od modeli dachów i kamieni, aby uczynić je bardziej przewidywalnym.
    • Usunięto część poręczy z balkonu.
    • Dostosowano bramę garażową na strefie detonacji A, by poprawić widoczność graczy i geometrię otoczenia.
    • Naprawiono błąd związany z oświetleniem na wersji mapy z warsztatu.
    • Załatano rozmaite niewielkie prześwity.
    • Ogólnie dopracowano geometrię i poruszanie się.
  • Overpass
    • Usunięto lub poprawiono modele i tekstury, by poprawić widoczność graczy.
    • Dostosowano oświetlenie na pewnych obszarach, aby poprawić widoczność graczy.
    • Dostosowano rozmaite obszary, od których granaty mogą się odbijać.
  • Nuke
    • Naprawiono geometrię metalowych płyt przy drzwiach na dole rampy, by zapobiec nieprawidłowemu odbijaniu się granatów.
    • Naprawiono kolizję na przejściach z rampy do strefy detonacji B, by była dokładniejsza.
    • Poprawiono widoczność graczy na tle zbiornika na strefie detonacji B.
    • Naprawiono niektóre przypadki, w których gracze przenikali przez bramę garażową w lobby.
    • Usunięto dynamiczne oświetlenie z piszczących drzwi na strefie detonacji A, by zapobiec zdradzaniu pozycji gracza przez cienie padające przez drzwi.
    • Załatano rozmaite dziury w świecie.
    • Ogólnie dopracowano geometrię i poruszanie się.
  • Dust2
    • Załatano rozmaite niewielkie pęknięcia w modelach skrzyń.
  • Anubis
    • Dostosowano rozmaite obszary na i wokół strefy detonacji B, od których granaty mogą się odbijać, by zapobiec blokowaniu się granatów w ciasnych miejscach.
    • Naprawiono wiele przypadków, w których upuszczone bronie przenikały przez geometrię świata.
    • Załatano wiele dziur i pęknięć w świecie.
    • Dodano brakującą kolizję w geometrii, w wyniku czego ładunek C4 dało się wyrzucić poza mapę.
    • Uniemożliwiono dostanie się do wielu obszarów, do których wcześniej gracze mogli się podsadzać, by zyskać nieuczciwą przewagę w widoczności.
    • Rozwiązano problemy z mapami światła w okolicy wody w strefie odradzania antyterrorystów.
    • Poprawiono widoczność graczy na środku.
    • Poprawiono pozycję drużyny antyterrorystów na ekranie przedstawiającym drużynę.
    • Ogólnie dopracowano geometrię i poruszanie się.
  • Office
    • Poprawiono widoczność graczy wokół furgonetki SWAT w pobliżu strefy odradzania antyterrorystów.
    • Załatano prześwity w niektórych mapach sześciennych powodujące problemy z oświetleniem.
    • Naprawiono pewne artefakty oświetlenia na skrzyniach obecne podczas korzystania z niskich ustawień graficznych.
    • Wyłączono możliwość ruszania automatów z napojami z miejsca.
    • Ogólnie dopracowano geometrię i poruszanie się.
  • Vertigo
    • Naprawiono kolizję drabiny blokującą pociski i granaty.
    • Naprawiono problem z nieprawidłowymi właściwościami powierzchni belek stalowych.
    • Ogólnie dopracowano geometrię i poruszanie się.
  • Mirage
    • Naprawiono różne problemy z penetracją pocisków.
    • Ogólnie dopracowano geometrię i poruszanie się.
  • Ancient
    • Dostosowano dym, aby poprawić widoczność graczy.
    • Załatano rozmaite niewielkie pęknięcia w modelach skrzyń.
    • Załatano wiele dziur i pęknięć w świecie.
    • Dostosowano widoczność w okolicach bocznego korytarza.
    • Naprawiono problemy z penetracją desek przez pociski w pobliżu strefy detonacji B.
    • Naprawiono właściwości materiałów na niektórych modelach plandek.
    • Ogólnie dopracowano geometrię i poruszanie się.
[RÓŻNE]
  • Naprawiono niektóre przypadki, w których broń mogła wypaść poza świat.
  • Naprawiono błąd powodujący, że obrażenia zadane sobie koktajlem Mołotowa były błędnie interpretowane jako obrażenia zadane członkom drużyny, a gracz był za to karany.
  • Poprawiono wpływ efektów płomieni wylotowych i granatów zaczepnych na wydajność gry.
  • Wprowadzono rozmaite ulepszenia i poprawki błędów dla wykończeń broni i naklejek.
  • Dodano kod gry poprawiający pakiety ruchu sieciowego, które docierają w nieodpowiedniej kolejności w krótkich odstępach czasu. Poprzednio polecenie net_graph ukazywało te pakiety jako utracone.
  • Naprawiono błąd powodujący, że routing SDR czasami wybierał drugą najlepszą ścieżkę przy natychmiastowym połączeniu, a następnie korzystał z tej ścieżki zbyt długo.

[Źródło] Przeczytaj cały wpis

  • atrox zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.