Skocz do zawartości

Zablokowane [CS2] Lista zmian z dnia 11/30/2023


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

[ROZGRYWKA]

  • Usprawniono zgranie w czasie różnych podsystemów w nowym systemie częstotliwości aktualizacji serwera gry, w tym animacji rzutu granatem i wystrzału z rewolweru.
  • Dodano brakujący efekt ognia do koktajli Mołotowa trzymanych przez graczy.



[ANIMACJE]

  • Zmniejszono to, jak bardzo postacie obracają swoim tułowiem w stosunku do nóg.
  • Poprawiono reakcje na trafienia.
  • Sprawiono, że animacje skoku odzwierciedlają jego kierunek.
  • Ulepszono pozycję postaci podczas celowania w górę i w dół.
  • Poprawiono rozmieszczenie stóp i pozycję podczas biegania.
  • Zmniejszono intensywność animacji podczas dobywania broni.
  • Sprawiono, że synchronizacja między animacjami ciała modelu postaci po tym, gdy gracz zostanie oślepiony granatem błyskowym, a tym, ile widzi, jest dokładniejsza.



[DŹWIĘK]

  • Naprawiono błąd powodujący odgrywanie dźwięku chwytania Sztyletów Cienia podczas odtwarzania zapętlonej animacji sprawdzania ich.
  • Jeszcze bardziej dostrojono głośność oraz krzywe zanikania dźwięków odbijania się granatów.
  • Ściszono efekt kończący czas zdobywania dodatkowych punktów za zabójstwa bronią bonusową.
  • Ściszono dźwięk powiadomienia o nowej wiadomości na czacie poczekalni.
  • Naprawiono problem powodujący wyświetlanie błędu w konsoli o brakujących dźwiękach kapania wody na mapie Office.
  • Zwiększono dystans odtwarzania dźwięków wybijania szyb z okien.
  • Naprawiono problem, w którym agenci Sabre czasami wypowiadali kwestie głosowe związane z zakładnikami, gdy powinny być odgrywane kwestie zadowolenia z sytuacji („Hurra!” w menu).



[RÓŻNE]

  • Dostosowano wartości zużycia dla wielu naklejek (w tym większości turniejowych), by bardziej odpowiadały tym z CS:GO.
  • Zmieniono sposób obsługi niedomyślnych przypisań klawiszowych dla otwarcia konsoli, by dopasować ją do tej z CS:GO.



[MAPY]
 

Nuke:
  • Naprawiono problem z mapami sześciennymi w poczekalni.
  • Załatano dziurę na strefie detonacji B.
  • Załatano pewne dziury w pomieszczeniu z rampą.
  • Naprawiono błąd powodujący, że materiał szklanej podłogi na strefie detonacji B nie generował efektów trafień.
  • Poprawiono dźwięki kroków po obszarach oznaczonych żółto-czarnymi liniami.
  • Podjęto próbę naprawy przebijania światła przez podstawę drzwi na strefie detonacji B.
  • Rozjaśniono ściany pomalowane na czerwono, by poprawić widoczność postaci.
  • Usunięto cienki kawałek przestrzeni na ogrodzeniu na zewnątrz umożliwiający podsadzanie się.
  • Naprawiono błąd powodujący przebijanie cieni przez podwójne drzwi na strefie detonacji B.
  • Wyrównano przejścia między mapami sześciennymi w niektórych miejscach na strefie detonacji B.

 

Mirage:
  • Naprawiono geometrię na aucie.
  • Dodano niewidzialne bariery do lodówki w mieszkaniach, by zapobiec sytuacjom, w których gracze zacinali się na niej.
  • Dostosowano rozmiar strefy detonacji A oraz dodano widoczne granice.
  • Naprawiono kolizję na rusztowaniu, by zapewnić płynniejsze poruszanie się.
  • Naprawiono geometrię i kolizję na zewnątrz gniazda snajpera, by zapobiec chodzeniu po cienkich, niewidocznych kawałkach przestrzeni.

 

Office:
  • Poprawiono geometrię wokół biurek w strefie odradzania terrorystów.
  • Poprawiono geometrię na skrzyniach na tylnym dziedzińcu.
  • Ponownie dodano kolizję do poręczy.

 

Vertigo:
  • Przedłużono klatkę schodową i dodano obszary odbijające granaty do schodów nieopodal strefy odradzania terrorystów, by zapobiec blokowaniu się granatów w szczelinie.
  • Naprawiono geometrię na skrzyni na środku.
  • Naprawiono geometrię na rusztowaniu z tyłu strefy detonacji A.
  • Naprawiono geometrię na rusztowaniu w strefie odradzania terrorystów.
  • Naprawiono błąd związany z widocznością na rampie na strefie detonacji A w kierunku mostu.
  • Naprawiono obszary odbijające granaty na dźwigarze na rampie na strefie detonacji A.
  • Załatano dziury w modelu rulonu pianki do ociepleń.

 

Anubis:
  • Załato dziurę pod kolumną na strefie detonacji A.
  • Naprawiono geometrię nad kamiennymi stopniami w pałacu.
  • Załatano sporo niewielkich szczelin w obrębie mapy.
  • Naprawiono część geometrii na kolumnie na strefie detonacji A.
  • Naprawiono geometrię wokół przejścia na strefę detonacji B.
  • Załatano pewne niewielkie dziury.
  • Załatano przerwę między dwoma obiektami geometrii, która umożliwiała rzucenie bomby na dach budynku.
  • Załatano nieznaczną dziurę w ścianie, która pozwała snajperom na ostrzał strefy detonacji A.
  • Naprawiono geometrię wokół przejścia na strefę detonacji B.

 

Ancient:
  • Załatano rozmaite dziury w świecie.
  • Naprawiono rozmaite spojenia między teksturami.
  • Załatano szczelinę, przez którą można było patrzeć na obszar z jaguarami.
  • Dostosowano geometrię wzdłuż płotu nieopodal strefy detonacji A.
  • Dostosowano geometrię wokół podstawy drzewa przy miejscu do podsadzania się na strefie detonacji A.
  • Dostosowano ułożenie kamieni obok strefy detonacji B, w których można było kucnąć.
  • Dodano kolizję do szczytowej części mapy, by zminimalizować nadużycia ze strony graczy.

 

 

[Źródło] Przeczytaj cały wpis

 

  • Mucek zmienił(a) tytuł na [CS2] Lista zmian z dnia 11/30/2023
  • Mucek zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.