Skocz do zawartości

Zablokowane [CS2] Lista zmian z dnia 2/6/2024


Bot

Rekomendowane odpowiedzi

[WYŚCIG ZBROJEŃ]

  • Dodano Wyścig zbrojeń do dostępnych trybów gry.
  • Dodano mapy „Baggage” i „Shoots”.



[WYKOŃCZENIA BRONI]

  • Przedstawiamy skrzynię Kilowata zawierającą 17 wykończeń broni stworzonych przez społeczność oraz nóż kukri z oryginalnymi wykończeniami jako rzadki przedmiot specjalny.
  • Naprawiono rozmaite błędy i wprowadzono poprawki.



[NAKLEJKI]

  • Pojemnik z naklejką zasadzki jest już dostępny w sprzedaży.
  • Dodano obsługę swobodnego umiejscawiania naklejek. Od teraz użytkownik może określić pozycję i kąt obrotu naklejki podczas przyklejania jej na broni.
  • Od teraz wszystkie bronie obsługują do 5 naklejek.
  • Dodano funkcję przybliżania podczas umieszczania naklejki, by umożliwić większą precyzję przy jej aplikowaniu.
  • Naprawiono rozmaite błędy i wprowadzono poprawki.



[ZESTAWY UTWORÓW]

  • Zestaw utworów „NIGHTMODE” jest już dostępny w sprzedaży w wersji standardowej oraz StatTrak.



[ZEUS X27]

  • Sprawiono, że z Zeusa można korzystać wielokrotnie we wszystkich trybach gry. Czas między kolejnymi użyciami wynosi 30 sekund.
  • Dodano obsługę stosowania naklejek i tabliczek z nazwą do Zeusa.
  • Dostosowano pozycję modelu Zeusa w widoku pierwszoosobowym.
  • Dodano ikonę zabójstwa z użyciem Zeusa do kart pokazujących liczbę zabójstw oraz informacji o obrażeniach po zakończeniu rundy.



[DYM]

  • Od teraz dym rzuca cień.
  • Ulepszono generację oraz animację dymu.



[ROZGRYWKA]

  • Dodano przycisk „Zwróć wszystko” do menu zakupów.
  • Dodano ustawienie wyłączające smugi pocisków w widoku pierwszoosobowym.
  • Od teraz możliwe jest ponowne przymocowanie tłumików niezależnie od tego, czy opcja zdjęcia ich jest włączona, czy nie.
  • Pingowanie graczy nie jest już blokowane przez niewidoczną geometrię.
  • Wprowadzono rozmaite poprawki do nowego systemu strzelania.
  • Naprawiono wiele przypadków, w których gracze mogli po cichu zeskoczyć po pionowych powierzchniach.
  • Ulepszono płynność sunięcia po powierzchniach.
  • Naprawiono błąd powodujący, że kolizje między graczami były niepłynne i niespójne.
  • Aby upewnić się, że wraz z rozpoczęciem meczu wyposażenie jest prawidłowe, zmiany w nim nie są już dozwolone podczas wyszukiwania gier w trybach Premier, Turniejowym i Skrzydłowy.



[DŹWIĘK]

  • Do menu ustawień dźwięku dodano opcję wyboru urządzenia wejścia dźwięku dla czatu głosowego.
  • Do menu ustawień dźwięku dodano opcję dla zmiany pułapu dźwięku dla mikrofonu (minimalna głośność, po której osiągnięciu zaczniemy przesyłać dźwięk), a także pomiar waszej obecnej głośności mikrofonu.
  • Dodano opcję wysłuchania swojego własnego mikrofonu z menu ustawień dźwięku, abyście mogli posłuchać, jak brzmicie.
  • Zamieniono efekt dźwiękowy wystrzału z M249.
  • Zamieniono efekty dźwiękowe dla stanów, gdy Zeus jest ładowany, ładunek jest niedostępny oraz gdy ładunek jest gotowy.
  • Jeszcze bardziej zmniejszono efekty okluzji dźwięku.
  • Wprowadzono pomniejsze poprawki miksowania dźwięku.
  • Naprawiono błąd powodujący, że niektóre odgłosy skupione wokół gracza były słyszalne jako pochodzące z punktu znajdującego się nieznacznie za nim.



[SIEĆ]

  • Zmniejszono przewagę w opóźnieniu między graczem wychylającym się zza rogu, by zaatakować, a atakowanym (tzw. przewaga wychylającego, ang. peeker's advantage) w wielu przypadkach.
  • Zmniejszono przewagę wychylającego w stabilnych warunkach sieciowych o 16 ms.
  • Zmniejszono częstość występowania sytuacji prowadzących do znaczącej przewagi wychylającego z powodu nadmiernej długości kolejki poleceń.
  • Dodano polecenie konsoli cl_ticktiming, które wywołuje raport z zestawieniem rozmaitych źródeł opóźnień.
  • Dodano opcję buforowania aktualizacji serwera i poleceń użytkownika o jeden lub więcej pakietów. Można z niej skorzystać w celu wyrównania zacięć z powodu utraty pakietów kosztem zwiększonego opóźnienia.



[INTERFEJS]

  • Dodano obsługę dla osobnych ustawień mapy w tle dla menu głównego i sprawdzania przedmiotów.
  • Dodano mapy „Baggage” i „Warehouse” jako opcje map w tle dla menu głównego i sprawdzania przedmiotów.
  • Czat drużynowy w grze od teraz będzie poprzedzany skrótem drużyny (np. „T” lub „AT”).
  • Dodano status „nadmiaru PD” przyznawany graczom, którzy zdobyli wszystkie normalne PD w danym tygodniu (11 166 PD) i osiągnęli zmniejszoną liczbę uzyskiwanych PD. Status nadmiaru PD jest dołączany do pseudonimów graczy na tabeli wyników, w menu głównym, komunikatach o zgonach itd. Status nadmiaru PD jest przyznawany co najmniej na tydzień. Dodatkowe poziomy statusu nadmiaru PD można odblokować, zdobywając wszystkie normalne PD przez kilka tygodni z rzędu.
  • Od teraz agenci z unikalnymi animacjami cieszynki na koniec meczu mają także unikalne animacje reakcji po przegranym meczu. Możecie wyłączyć odtwarzanie animacji po porażce dla lokalnego gracza w ustawieniach.
  • Dodano więcej wyróżnień po meczu.



[RÓŻNE]

  • Dostosowano zakres klasyfikacji CS, w ramach którego użytkownicy mogą dobierać się razem w zespoły podczas wyszukiwania gier w trybie Premier.
  • Naprawiono przypadek, w którym korzystanie z myszy o wysokiej czułości mogło skutkować niepłynnym i niespójnym ruchem myszy.
  • Dodano pomniejsze ulepszenia do animacji podczas odtwarzania powtórek.
  • Zablokowano aktualizowanie funkcji rich presence dla klienta Steam uruchomionego w trybie turniejowym.



[MAPY]
 

Inferno:
  • Załatano rozmaite prześwity i dostosowano kolizję granatów, by zachowanie ich odbijania było bardziej przewidywalne.
  • Dostosowano łączenie tekstur, by polepszyć widoczność graczy.

 

Ancient:
  • Dostosowano kolizję granatów na ziemi w strefie detonacji B, by zachowanie ich odbijania było bardziej przewidywalne.

 

Anubis:
  • Załatano otwory w świecie gry w dolnym tunelu.
  • Naprawiono kolizję na wszystkich filarach, wskutek czego gracze nie mogą się już podsadzać po niewidocznych krawędziach.
  • Naprawiono kolizję, by przedmioty użytkowe nie wypadały poza świat gry ze szczytu struktury w miejscu startu terrorystów.
  • Dodano brakującą kolizję na stopniach na ulicy. Jej brak powodował, że upuszczona broń wypadała poza świat gry.
  • Poprawiono widoczność w strefie odradzania antyterrorystów.
  • Naprawiono niewidzialną krawędź do podsadzania się w strefie detonacji B.
  • Załatano rozmaite prześwity w świecie.
  • Dodano brakującą kolizję w geometrii stopni w strefie odradzania antyterrorystów. Jej brak powodował, że upuszczona broń i bomba wypadały poza świat gry.
  • Dodano brakującą kolizję w fontannie. Jej brak powodował, że upuszczona broń i bomba wypadały poza świat gry.
  • Naprawiono błąd powodujący, że na niektórych drzwiach nie były generowane ślady (dziury po kulach, krew itd.).
  • Naprawiono problem z widocznością na ulicy.

 

Overpass:
  • Naprawiono część kolizji odpowiedzialnej za nieprzewidywalne poruszanie się graczy.

 

Mirage:
  • Dodano kolizję, by zapobiec sytuacji, w której bomba jest poza zasięgiem graczy.
  • Dostosowano część kolizji, by zapobiec przemieszczaniu się po niewidocznych krawędziach.
  • Uproszczono geometrię ziemi i murów, by naprawić błąd powodujący, że gracze zacinali się w miejscu podczas chodzenia z boku na bok po rampie na środku.
  • Usunięto kawałek geometrii z mieszkania, by usprawnić rzucanie granatów błyskowych.

 

Nuke:
  • Dodano nieco kolizji, by zapobiec sytuacji, w której bomby nie da się wyciągnąć zza beczek.
  • Naprawiono błąd powodujący zanikanie siatki.
  • Naprawiono błąd powodujący ucinanie dynamicznych cieni postaci przy automacie z napojami.
  • Ulepszono geometrię w szybie wentylacyjnym.
  • Usprawniono wodę obok strefy detonacji B. Od teraz ma lepsze odbicia na niskich ustawieniach graficznych.
  • Naprawiono problem z widocznością w strefie odradzania terrorystów.
  • Poprawiono kolizję na rampie w strefie detonacji B.
  • Załatano dziury w świecie.

 

Vertigo:
  • Załatano dziury w świecie i naprawiono inne pomniejsze błędy w geometrii.

 

Italy:
  • Dostosowano część kolizji, by zapobiec sytuacji, w której gracze zacinali się w miejscu w mieszkaniu.

 

Office:
  • Naprawiono przypadek, w którym gracze mogli wskoczyć na ścianę i inny, w którym mogli utknąć po kucnięciu.

 

[Źródło] Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mucek zmienił(a) tytuł na [CS2] Lista zmian z dnia 2/6/2024
  • atrox zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.