Skocz do zawartości

Zablokowane [CS2]Lista zmian z dnia 09.11.2023


kubo997

Rekomendowane odpowiedzi

[ROZGRYWKA]

  • Wizualne i dźwiękowe informacje zwrotne z danych wejściowych sub-tick, takie jak przyspieszenie ruchu i błyski z lufy, będą od teraz renderowane w następnej klatce.
  • Liczby losowe używane do rozprzestrzeniania się strzału są teraz domyślnie synchronizowane między klientami i serwerami. Sprawia to, że ślady kul na teksturach lepiej pasują do trajektorii autoryzowanych przez serwer.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że naciśnięcie klawisza ruchu natychmiast po skoku mogło wywołać niespójną wysokość skoku.

 

[DOBIERANIE GRACZY]

  • Czteroosobowe drużyny mogą od teraz ustawiać się w poczekalni i rywalizować w trybie Premier.
  • Gracze solo nie będą mogli zostać wyrzuceni z meczu, gdy zostaną dobrani do drużyny składającej się z grupy czterech graczy (przyp. red. przykładem jest czterech znajomych i jeden losowo wybrany gracz)
  • Dostosowano algorytm przywracania rankingu po okresie nieaktywności w trybie Premier.

 

[AUDIO]

  • Zmniejszono maksymalną słyszalną odległość odbijania granatów.
  • Poprawiono jakość filtrów dźwiękowych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że czasami dźwięk strzałów w głowę odtwarzane jako informacja zwrotna dla atakującego mogły być mylone z otrzymywanymi obrażeniami.
  • Zmniejszono głośność odgłosu strzału w głowę bez pancerza z perspektywy ofiary, aby dostosować ją do głośności innych odgłosów strzału w głowę.
  • Zmieniono dźwięki lądowania po skoku, aby miały taką samą maksymalną słyszalną odległość jak dźwięki kroków.
  • Zmieniono krzywą spadku głośności dźwięków lądowania po skoku, aby lepiej oddawały odległość.
  • Ulepszono efekty gaszenia Koktajlu Mołotowa, aby brzmiały lepiej, gdy odtwarzanych jest kilka efektów jednocześnie.
  • Przywrócono dźwięk iskry, gdy rozbrajanie bomby zostaje przerwane z powodu obracania się gracza.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w bardzo bliskiej odległości jęk śmierci ofiary mógł zostać pomylony jako pochodzący od atakującego.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że M4A1-S bez tłumika nie miało żadnych odgłosów strzału z dalszej odległości.

 

[MAPY]

Mirage

  • Naprawiono blokowanie przy ławce w pałacu.
  • Obniżono wysokość skrzynki na BS-ie A, aby pasowała do CS:GO.

 

[EFEKTY]

  • Poprawiono działanie efektów krwi na bliskim dystansie.
  • Poprawiono widoczność światła na tylnej powierzchni bomby.
  • Zmniejszono błysk wylotowy podczas szybkiego przełączania karabinów z lunetą.
  • Zmniejszono siłę efektu serii zabójstw na interfejsie HUD po zdobyciu pięciu zabójstwach.

 

[CSTV]

  • Dodano polecenie ‘tv_record_immediate”, aby kontrolować, kiedy plik demo CSTV rozpocznie nagrywanie treści. Jeśli polecenie zostanie włączone, zawartość rozpocznie się w momencie wprowadzenia tv_record na serwerze. Jeśli polecenie nie zostało włączone, zawartość rozpocznie nagrywanie od tv_delay.
  • Dema CSTV mogą być teraz nagrywane bez włączonego opóźnionego oglądania CSTV. Wymaga wprowadzenia polecenia ‘tv_record_immediate 1’ i wprowadzenia ‘tv_record’ w momencie, gdy nagrywanie powinno się rozpocząć.

 

[INNE]

  • Dostosowano wartości zużycia niektórych naklejek, aby lepiej pasowały do CS:GO.
  • Naprawiono błąd w narzędziach warsztatowych, który uniemożliwiał light_environment wypalanie statycznych cieni w niektórych okolicznościach.
  • Poprawiono jakość trybu renderowania HDR “Wydajność”.
  • Umożliwiono przesyłanie map warsztatowych dla trybu Wingman.

 

Źródło: KILIK

atrox,

 Źródło dodane 🙂

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • atrox zmienił(a) tytuł na [CS2]Lista zmian z dnia 09.11.2023
  • atrox zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.