Skocz do zawartości

Zablokowane [CS2] Lista zmian z dnia 11/16/2023


CS2MOD

Rekomendowane odpowiedzi

[ROZGRYWKA]

 

  • Wprowadzono więcej ulepszeń dotyczących przesyłania informacji wizualnych i dźwiękowych zachodzących pomiędzy „tyknięciami” zegara serwera gry.
  • Zmniejszono siłę oraz częstotliwość „kołysania się” widoku przy jednoczenym poruszaniu się i celowaniu przez lunetę karabinu snajperskiego.
  • Naprawiono błąd powodujący wolniejsze kucanie, gdy tryb kucnięcia był ustawiony na przełączanie się.
  • Naprawiono przypadki, w których rzuty granatami nie były rejestrowane na serwerze.
  • Naprawiono błąd powodujący przedwczesną detonację granatów, jeśli rzucono je, gdy model rzucającego gracza przecinał się z modelem członka jego drużyny.
  • Od teraz gracze nie mogą zmniejszać obrażeń od upadku poprzez rozpoczęcie rozbrajania bomby.
  • Dostosowano trajektorie upuszczania broni, by ta czynność była bardziej konsekwentna, zwłaszcza podczas rzucania broni bezpośrednio w dół.
  • Od teraz, jeśli na oficjalnych serwerach gry zostaną wykryte zakłócenia w sieci, mecz, którego to dotyczy, zostanie anulowany.
  • Dodano unikalne dźwięki dla biegania i skakania po metalowych poręczach i słupkach.


[ANIMACJE]

 

  • Naprawiono błąd występujący podczas przerywania animacji dobywania pistoletu CZ75-Auto przez animację sprawdzania broni.
  • Naprawiono animacje sprawdzania broni oraz inne animacje dla Sztyletów Cienia.
  • Naprawiono animację „złamanego nadgarstka” odgrywaną po sprawdzeniu noża survivalowego.
  • Dostosowano animację MAC-10 w widoku pierwszoosobowym, by od teraz zawierała ruchy pasa oraz mechanizmu ryglowego.
  • Naprawiono animacje strzelania oraz zachowanie sprawdzania broni dla AWP i SSG 08 podczas celowania przez lunetę.
  • Naprawiono przypadek, w którym zamek Desert Eagle nie wracał do początkowej pozycji po zrestartowaniu rundy.
  • Od teraz bęben rewolweru R8 obraca się kolejno przy każdym strzale.
  • Naprawiono niektóre problemy z animacjami broni umieszczanej na mapach społeczności.
  • Naprawiono błąd powodujący, że lampka ładunku C4 nie migała, gdy był on trzymany lub niesiony przez graczy.
  • Naprawiono niektóre przypadki, w których cień gracza nie pasował do jego rzeczywistej pozy.


[RÓŻNE]

 

  • Naprawiono błąd powodujący, że polecenie „bot_knives_only” nie działało dla terrorystów.
  • Naprawiono niektóre problemy wizualne podczas odtwarzania powtórki.
  • Poprawiono wpływ efektów cząsteczkowych widocznych na ekranie na wydajność gry.
  • Naprawiono błąd powodujący, że ustawienia „Wycisz przeciwną drużynę” oraz „Wycisz wszystkich oprócz znajomych” nie wyciszały czatu głosowego.
  • Od teraz wiadomości tekstowe od zablokowanych graczy nie będą już wyświetlane na czacie przed meczem w trybie Premier.
  • Od teraz gracze unieruchomieni po zakończeniu pierwszej połowy meczu są odporni na określone rodzaje obrażeń.
  • Od teraz nowe ślady (dziury po kulach, rozbryzgi krwi itd.) usuwają te położone najniżej, jeśli wiele śladów nakłada się na siebie w jednym miejscu.
  • Od teraz opcja „Zwiększ kontrast graczy” nie jest stosowana na modelach martwych graczy.
  • Od teraz cząsteczki dymu nie przyklejają się do modeli martwych graczy.
  • Naprawiono błąd powodujący, że obrażenia od ognia zadane sobie lub członkom drużyny były rejestrowane jako obrażenia otrzymane przez wroga.


[INTERFEJS]

 

  • Zmieniono wygląd pewnych powszechnych wiadomości wysyłanych na czacie.
  • Dodano zmienną konsolową „cl_deathnotices_show_numbers”, by widzowie mieli szybki dostęp do numeru danego gracza w menu widza.
  • Dodano komunikat ostrzegawczy dla użytkowników kart graficznych AMD i NVIDIA informujący ich o nieaktualnych sterownikach.
  • Od teraz kombinacja „Kamizelka + hełm” w menu zakupów będzie po prostu wyświetlana jako „Hełm”, gdy będzie to kontekstowo poprawne.
  • Dodano czas pozostały do cotygodniowego resetu nagród/premii do punktów doświadczenia do wiadomości o zmniejszonej liczbie otrzymywanych PD w dymku profilu gracza.
  • Naprawiono błąd powodujący, że rejestr zabójstw i panel informujący o śmierci nie wyświetlały poprawnych informacji, jeśli zabójca zginął wcześniej lub utracił połączenie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że statystyki naliczane z opóźnieniem o rundę nie były aktualizowane po zakończenue meczu.
  • Zmieniono statystyki wyświetlane na tabeli wyników w trybie Deathmatch z Z/Ś/A/Wyniku na Z/PSG/OBR/Wynik.
  • Naprawiono przypadek, w którym tekst wyświetlany podczas rozbrajania bomby był ucinany.
  • Dodano wskaźniki ilustrujące kierunek patrzenia się graczy do kwadratowego radaru.
  • Naprawiono przypadek, w którym ikona zabójstwa nie była wyświetlana w panelu informacyjnym po zakończeniu rundy.
  • Naprawiono niepoprawny tekst w oknie dialogowym pochwał.
  • Naprawiono przypadek, w którym statystyki dotyczące rund w menu „Oglądaj” były przydzielane do niewłaściwej strony.


[WARSZTAT]

 

  • Naprawiono pliki niestandardowych zdarzeń dźwiękowych w mapach z warsztatu.
  • Dodano pewne ustawienia dotyczące materiałów dla kaustyki i odbić w wodzie.
  • Od teraz mapy z warsztatu można oznaczyć jako obsługujące tryb Skrzydłowy.
  • Od teraz klienty gry na systemie Linux mogą uruchamiać mapy z warsztatu bez konieczności korzystania z opcji uruchamiania „-insecure”.
  • Dodano aktywatory „trigger_hostage_reset” oraz obiekty „logic_eventlistener”.
  • Dodano zmienne konsolowe „sv_walkable_normal” oraz „sv_standable_normal”, by umożliwić serwerom społeczności dostrajanie ruchu graczy po powierzchniach pod kątem.
  • Naprawiono błąd powodujący ucinanie liczby punktów zdrowia, gdy miała ona więcej niż 3 cyfry.


[MAPY]

 

 

Overpass:
  • Naprawiono różne przypadki, w których siatka poziomu czasami znikała.
  • Wprowadzono różne aktualizacje i poprawki wizualne do modeli i materiałów.
  • Wygładzono kolizję w niektórych miejscach, które wcześniej odpychały graczy od ścian i narożników.
  • Wyłączono kolizję dla niektórych stałych elementów oświetlenia, które wcześniej odpychały graczy od ścian.
  • Dodano metalową płytę do furgonetki SWAT, by ukryć stopy graczy oraz dostosowano kolizję wokół samej furgonetki.
  • Załatano pewne małe dziury w świecie.
  • Poprawiono pewne połączenia w mapowaniu tekstur.
  • Dodano kolizję przeznaczoną dla graczy na niektórych kratach pomostowych, by poprawić płynność poruszania się.
  • Naprawiono pewne problemy z kolizją i właściwościami powierzchni na gaśnicach.
  • Dodano i dostosowano kolizję przeznaczoną dla granatów.
  • Dostosowano kolizję na pudłach i zwitkach kabli w łączniku.

 

Ancient:
  • Wprowadzono więcej poprawek do odbijania się granatów i płynności poruszania się graczy.
  • Załatano rozmaite dziury i pęknięcia w świecie.

 

Mirage:
  • Naprawiono geometrię w okolicy rusztowania w strefie detonacji B, by zapobiec jednostronnemu zerkaniu przez jej elementy.

 

Office:
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracze blokowali się na dużej skrzyni w garażu.
  • Ogólnie dopracowano odbijanie się granatów po mapie.
  • Od teraz sekwencja zniszczenia automatu z napojami jest odtwarzana tylko raz, aby uniknąć migotania świateł.
  • Usunięto kolizję z rur i kamer przemysłowych w garażu w strefie odradzania antyterrorystów.
  • Dodano możliwość odbijania się granatów od drzwi na klatce schodowej.
  • Załatano dziurę w futrynie w strefie odradzania terrorystów.
  • Naprawiono błędy związane z teksturą na suficie w sali konferencyjnej.
  • Naprawiono pewne błędy związane z oświetleniem na niskich ustawieniach graficznych.
  • Naprawiono błąd powodujący, że broń blokowała się za skrzyniami na tylnej drodze.
  • Naprawiono pewne artefakty oświetlenia na przednim dziedzińcu.
  • Naprawiono błąd umożliwiający nieprawidłowe podsadzenie na skrzynki z bezpiecznikami w garażu.

 

Anubis:
  • Naprawiono błąd powodujący nakładanie się na siebie tekstur na schodach w łączniku.
  • Ulepszono podłoże w strefie detonacji A, aby dokładniej oddawało odgłosy kroków.
  • Załatano prześwit na mapie w miejscu podkładania bomby na strefie detonacji B.
  • Naprawiono błąd powodujący nakładanie się na siebie tekstur na świątyni w tle w pobliżu strefy odradzania terrorystów.
  • Dodano brakującą kolizję w łączniku. Jej brak powodował wypadanie granatów poza świat gry.
  • Załatano dziurę w ulicy, która pozwalała graczom zaglądać przez nią do kanału.
  • Rozwiązano problem z widocznością na ulicy przy spoglądaniu wstecz na strefę odradzania terrorystów.
  • Naprawiono błąd powodujący rozciąganie się map UV w łączniku.
  • Załatano dziury w dachach budynków na całym poziomie, by zapobiec blokowaniu się granatów w próżni.
  • Załatano dziury w dolnym tunelu.
  • Załatano dziurę w kanale.

 

Inferno:
  • Przeniesiono wiadro z rusztowania w strefie detonacji B, które można było pomylić z graczem podczas walki.
  • Załatano dziurę na strefie detonacji A, by granaty nie wypadały poza mapę.
  • Wprowadzono więcej poprawek związanych z płynnością ruchu graczy.
  • Załatano rozmaite niewielkie prześwity.

 

Nuke:
  • Wprowadzono pomniejsze poprawki geometrii dachów i przybudówki.
  • Ulepszono kaustykę wody w zbiorniku pod podłogą w strefie detonacji B.
  • Naprawiono problem z widocznością w garażu przy spoglądaniu w kierunku „piekła”.

 

Vertigo:
  • Naprawiono błąd powodujący, że na niektórych stałych elementach oświetlenia było widać tył tekstury.
  • Naprawiono nierówne położenie niektórych stałych elementów oświetlenia.
  • Dodano brakujące fragmenty szybów wentylacyjnych w tunelach.
  • Podjęto próbę naprawienia przenikania graczy przez drewniane deski na klatce schodowej w strefie detonacji B.
  • Naprawiono nieprawidłową geometrię nad drzwiami windy.
  • Naprawiono błąd powodujący niekonsekwentne interakcje granatu błyskowego z kratami pomostowymi na rusztowaniu.
  • Dodano brakującą kolizję do poziomych belek w strefie detonacji B.
  • Dodano obszary, od których mogą się odbijać granaty w okolicy strefy detonacji B, by zapobiec blokowaniu się granatów dymnych w niewłaściwych miejscach.
  • Uporządkowano geometrię i ponownie popracowano nad obszarami odbijającymi granaty wokół rusztowania, by ulepszyć działanie granatów.
  • Dodano obszary odbijające granaty do platformy na strefie detonacji B.
  • Zespojono rozłączone dźwigary na środku.
  • Przeniesiono stos płyt gipsowo-kartonowych spod tylnych drzwi na B dla lepszego poruszania i ukrywania się.
  • Ulepszono geometrię po bokach mapy.
  • Od teraz znaki informujące o liczbie wypadków przy pracy obejmują więcej niefortunnych zdarzeń.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mucek zmienił(a) tytuł na [CS2] Lista zmian z dnia 11/16/2023
  • atrox zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.